5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Hans Rein

Afspelen DVD groene strepen en stippen

Als ik een dvd afspeel op m’n G5 dat krijg allemaal groene strepen en stippen. Op de G4 doet ie het niet… heeft het misschien te maken met de instellingen?
    Kan iemand mij helpen?

Bijdrager
    Pink Grapefruit

Heb je net geupdate naar 10.3.3?
    Er zijn meer meldingen (xlr8yourmac.com) van G5 gebruikers met een ATI kaart en problemen met het afspelen van DVDs.

Bijdrager
    junkiesxl

Probeer em anders ns af te spelen met behulp van VLC, dan weet je of het aan apple’s DVD speler ligt of misschien gewoon aan de DVD. Welke DVD is het trouwens ?

Bijdrager
    Tjerker

weet je zeker dat je niet gewoon naar “the matrix” aan het kijken bent? :wink:

Bijdrager
    nielsmegens

Ik ken het probleem, maar heb het gevoel dat het aan software ligt en niet aan hardware. Als ik DVD’s brand, zijn dit prima schijven. Alleen lezen van – ook originele – DVD’s worden ‘matrix’ films. Ik las ergens dat het een geheugen probleem is. Met alles programma’s gesloten en 1gig intern is het niet beter. Ik heb ook geen verschillende merken geheugen uitbreiding, wat soms ook een probleem kan zijn… Geen idee, volgens mij zit het in de OSX update inderdaad… Maar hoe komen we daar vanaf?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.