7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    BoraTDI

Afspeellijsten iTunes Match ook in iCloud?

Hallo,

neemt iTunes Match bij het uploaden van de muziek naar de iCloud muziekbibliotheek ook de afspeellijsten mee? Ik zie namelijk wel de indeling van de afspeellijsten van iTunes in de iCloud muziekbibliotheek staan maar deze zijn leeg.

Dank je wel alvast.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 4 weken geleden door Night. Reden: Titel verhelderd
    Bijdrager
    tarun

Dat zou wel zo moeten werken. Kost misschien tijd om alles bij te werken?

Bijdrager
    Truus

Ik dacht het ook dat de afspeellijsten meegenomen werden, maar niets is minder waar. Heb in mei een abonnement genomen, maar ik had 1 afspeellijst en dat is aangeschaft. Wat ik ook probeerde, de afspeellijsten werden niet gesynchroniseerd. Heb het nu maar via iMazing gedaan en nu heb ik wel alle afspeellijsten. Dus dat abonnement zeg ik op volgend jaar.

Bijdrager
    tarun

Heb je op je iPhone bij Instellingen > Muziek de optie “iCloud-muziekbibliotheek” aangevinkt?

Bijdrager
    Truus

Die is zowel op mijn iPad als iPhone actief.

Bijdrager
    BoraTDI

<p class=”cite”>tarun op 17 september 2019 om 10:21</p>
    Heb je op je iPhone bij Instellingen > Muziek de optie “iCloud-muziekbibliotheek” aangevinkt?

Ja. Dat staat aan.

Bijdrager
    janverweij

Ik zou zeggen : Ja

Ik heb iTunes Match, en ik zie mijn afspeellijsten op al mijn apparaten, inclusief de nummers.
    Nieuwe telefoon : Instellen met mijn apple account, itune muziekbibliotheek in de cloud en alles is er weer.

Werkt het bij jou niet, haal het weg waar je de nummers mist, en zet het opnieuw aan. Binnen enkele minuten moet je je playlists zien.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.