8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Jens B

Afspeellijst verwijderen

Hallo,

Mijn Powerbook G4 geraak over en over vol !! En daarom wil ik wat muziek verwijderen, maar dat blijkt nu een heel werk.. Daarom vraag ik een oplossing?

Ik heb verschillende afspeellijsten, van vrienden en genre van muziek enz..

Maar nu wil ‘k bv. de muziek van een vriend verwijderen, en door gewoon de afspeellijst te verwijderen lukt dit niet. Want alles blijft in de bib staan, hoe kan je dit dus wel doen…

Groeten Jens

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Afspeellijsten ordenen enkel je nummers in een mapje. Als je die weg gooit heeft dat geen effect op je bibliotheek.
    Echt definitief verwijderen doe je in je bibliotheek. (selecteren en backspace). Dan gaat ie je vragen of ie ook je map met de muziek die op je mac staat moet verwijderen.

Hopla.

Bijdrager
    Jens B

Jah, had ik ook gevonden !!

Maar is er dan geen enkele manier om dit anders te doen? Anders moet ik alle nummers gaan uitzoeken in mijn Bib..

En dat kan even duren..

Groeten Jens

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Zoekfunctie in itunes? Een andere manier is verwijderen in je finder. Muziek>itunes in de finder. Zoek naar de mapjes waarin je muziek zit. Gooi ze weg.

Dit is wel niet de manier waarop je zoiets moet doen. Ze hebben mij altijd geleerd in het programma zelf te werken.

Bijdrager
    VLC

Gebruik Option (ALT) + Delete voor het verwijderen.

Dan is de afspeellijst weg , maar is het ook uit de bieb verwijderd. :apple:

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    ”Jordy_”

Gebruik Option (ALT) + Delete voor het verwijderen.

Dan is de afspeellijst weg , maar is het ook uit de bieb verwijderd. :apple:

Handig! :wink:

Bijdrager
    Jens B

Oké !!

Dat zocht ik dus:)

Bedankt.. Groeten Jens

Bijdrager
    VLC

:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.