13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Remon

afspeellijst top 2000

Ik ben opzoek naar een site waar ik afspeellijsten met numemers kan downloaden
    met bijv allemaal klassieke nummers of de top 2000 aller tijden etc. Ik heb veel
    nummers en ook wel vrij veel afspeellijsten maar nog geen top 2000 afspeellijst en heb
    toch wel veel nummers die erin zouden staan. Weet iemand een goed idee?
    Het zou ook leuk zijn als er afspeellijsten zijn met allemaal zomer nummers zelf sla je
    er toch altijd een aantal over.

Bijdrager
    error

Wellicht begrijp ik je vraag niet goed… maar wil je nu een top-2000 lijst downloaden (in de vorm van een tekstbestand o.i.d.) of de muziek op zo’n lijst (in de vorm van digitale audio-bestanden)?

Bijdrager
    Remon

Puur de lijst als tekst bestand dus en niet de audiobestanden zelf.

Bijdrager
    Remon

Ja maar dan als afspeellijst he. Ik ben niet van plan om alle 2000 nummers zelf
    in een lijst te gaan zetten. De lijst met 2000 nummers kan ik nog wel vinden maar
    als afspeellijst.

Bijdrager
    error

Geen idee waar je het over hebt. Wat mag een ‘afspeellijst’ dan wel wezen? Ik gebruik de engelstalige iTunes en neem aan dat je het over een playlist hebt. Die is toch alleen maar samen te stellen met deuntjes uit je eigen collectie? Of bedoel je zo’n .m3u bestand?

Bijdrager
    Jordy_vg

hoi

ik heb wel een m3u bestand van de top2000 ik wil je die wel sturen alleen ik weet niet of je er wat aan hebt zonder de mp3 bestanden… en het excel bestand kan je gewoon van de radio 2 site downloaden!

laat maar weten..

mvg

Bijdrager
    Remon

Waarom reageer je nu 3 keer als je niet eens weet waar ik het over heb
    reageer dan gewoon niet.

Jordy-vg ik stuur je even een bericht voor mijn mail adres alvast bedankt.

Bijdrager
    error
    ”Snotneus

als je niet eens weet waar ik het over heb reageer dan gewoon niet

:?

Zo! Krijg nou wat, probeer je te helpen…

Je kunt ook een duidelijker vraag stellen (wil je een m3u bestand vraag dan gvd naar een m3u bestand en laat mensen niet vissen) of – zodra je merkt dat niet iedereen begrijpt waar je het over hebt – gewoon iets meer info geven zodat een ander daar wellicht wat aan heeft. Goed voor onze algemene ontwikkeling weetjewel…

Succes ermee en krijg een leven!

:|

Bijdrager
    Remon

Het ging mij niet zozeer om een m3u bestand maar een .xml
    bestand met de nummer zodat ik de afspeellijst in itunes kan
    importeren en dat hij dan alle nummers zoekt die ik heb.

Misschien was ik dan toch niet zo duidelijk genoeg maar hoop
    dat ik nu geholpen ben.

Bijdrager
    itachi

Snotneus Remon schreef:
    als je niet eens weet waar ik het over heb reageer dan gewoon niet

Zo! Krijg nou wat, probeer je te helpen…

hahaha : snotneus
    haha

Bijdrager
    Remon

Ja zielig he als je mensen een snotneus noemt, terwijl je zelf
    niet eens weet wat een afspeellijst is. Maar goed laten we het
    maar leuk houden error zal het zo wel niet bedoeld hebben
    hopen we dan maar.

Bijdrager
    error

Ik heb het absoluut zo bedoeld hoor.

Ik werk al jaren dagelijks met vele afspeellijsten (hoewel ik ze playlisten noem) maar nooit in de vorm van .xml. Leer jij maar eens behoorlijk, duidelijk en communicatief een vraag stellen en deze te verhelderen als iemand aanvullende informatie wenst (om nota bene je vraag te beantwoorden!).

Pas in de 10e post in dit draadje geef je aan dat het je om een .xml bestand gaat, nadat je mij een beetje uit de hoogte hebt zitten afbekken.

Dan ben je in mijn ogen een snotneus… en dan druk ik me nog voorzichtig uit.

:sealed:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.