4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Martijn Bakker

Afspeellijst Shuffelt waar dat niet moet

Hallo,

In iTunes heb ik een slimme afspeellijst gemaakt waarin de 100 meest gespeelde nummers worden verzameld. In iTunes heb ik gekozen om de lijst niet te laten shuffellen en niet te laten herhalen dus gewoon van nummer 1 naar nummer 100 gaat, maar als ik deze lijst op mijn iPod afspeel doet hij dit toch. Hoe komt dit en hoe verhelp ik het?

Alvast bedankt,

Martijn

Bijdrager
    Buzz

Heb je al drie keer gecontroleerd of niet gewoon de shuffle functie van je iPod aan staat?

Bijdrager
    Martijn Bakker

:innocent: … Maar als ik deze uitzet staan bij alle afspeellijsten de shufflefunctie uit terwijl ik dat niet wil, of vraag ik nu teveel?

Bijdrager
    Buzz

Je haalt twee dingen door elkaar. Als je de shuffle op je iPod uit zet, dan spelen de afspeellijsten precies zo als ze in je iTunes staan (op een door jou gekozen volgorde, of op de volgorde van de laatste keer dat je op shuffle hebt geklikt in iTunes).

Met de shuffle in de iPod aan, dan worden de in iTunes al geshuffelde lijsten nog een keer geshuffled. De shuffle in de iPod werkt dus compleet onafhankelijk van of je shuffle in iTunes aan hebt staan.

Lijkt me eigenlijk vrij logisch…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.