7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Helena van Troje

Afspeellijst en boeken verdwenen in balk en menu

Twee dagen geleden heb ik gepoogd wat ibooks op mijn ipad te zetten. Ik kreeg de melding ” installatie mislukt” . Via omweg is het uiteindelijk wel gelukt, dit terzijde.
    1. Maar bij heropenen van itunes na de melding ” Installatie mislukt” miste ik het kopje “Boeken” bij Menu .
    Bij “Weergave: Soort media” wordt “Boeken” ook niet vermeld.
    2. Ook mis ik op de bovenste balk naast “Muziek” het kopje ” Afspeellijsten“.
    IK zie staan: “Mijn muziek”, dan “Voor jou” , dan “Nieuw”, vervolgens “Radio”, Connect en iTunes Store
    Gelukkig staan mijn afspeellijsten nog wel in de sidebar. Ik kan er dus bij.
    3. Ook staat consequent mijn Ipad vermeld in iTunes, alsof hij aangesloten is. Ik krijg dat niet weg. Vervelend maar overkomelijk.

Ik heb opnieuw iTunes geïnstalleerd, maar alles blijft hetzelfde.
    Hebben jullie enig idee hoe ik het kopje “Boeken” weer terugkrijg in iTunes? (Punt 1)
    En hoe ik weer in de balk “Afspeellijsten terugkrijg? (Punt 2)

Bij voorbaat dank
    Helena

Bijdrager
    penseel
    Bijdrager
    Beech

Boeken staan nu in iBooks op je Mac, een aparte App. Lees hier verder.
    Wat betreft 2 en 3: daar staan nu de afspeellijsten en je iPad wordt via wifi verbonden met iTunes als deze gevonden wordt in je netwerk. Je kunt in iTunes wel e.e.a. uitvinken.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Beech op 02 juni 2016

je iPad wordt via wifi verbonden met iTunes als deze gevonden wordt in je netwerk.

Of als hij recent gevonden is. M’n iPod staat momenteel bijvoorbeeld uit (en dan bedoel ik uit, om de accu te sparen) sinds ik hem gistermiddag in de kast gelegd heb, maar toch staat hij nog altijd in het lijstje in iTunes.

Bijdrager
    SunKeeper

Klik er maar een paar keer op, dan is ie al snel weer verdwenen.

Ten minste zo werkte dat een tijdje terug, mogelijk is het veranderd.

Bijdrager
    Helena van Troje

Hartelijk dank allemaal.
    Alles werkt weer als een zonnetje:):-D

Bijdrager
    penseel

Dat hebben wij graag gedaan suc6 verder.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.