3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    i.l.breebaart

Afspeelijsten importeren

Hoe kan ik mijn oude afspeellijsten terugvinden en plaatsen in Itunes??
    Ik heb recent alles opnieuw geïnstalleerd (leopard) en heb al mijn gegevens vanuit de mijn externe harde schijf opgeslagen.
    Het terugplaatsen van de mijn Itunes bibliotheek (teruggezet met Timemachine) is geen probleem, maar ik kan met geen mogelijkheid mijn oude afspeellijsten terugvinden. Is het ├╝berhaupt nog mogelijk om deze terug te vinden, ook al heb ik deze afspeellijsten niet apart gekopieerd en opgeslagen?
    Met Time machine van de back-up van het ‘vorige systeem, kom ik allerlei bestanden tegen in de Itunes map’, maar nergens mijn afspeelijsten (de map ‘my playlists’ is altijd leeg of kan niet teruggezet worden???).

Bijdrager
    Pieterr

De afspeellijsten worden door iTunes opgeslagen in je “iTunes Library” bestand. Als je de hele map “iTunes” terugzet zou je dus (als het goed is) ook je afspeellijsten terug moeten hebben.

Bijdrager
    i.l.breebaart

Dank voor je reactie! Met het terugplaatsen van de iTunes Library worden de afspeellijsten niet mee verplaatst.
    Het verplaatsen van de andere bestanden in de de I-Tunes map, heeft helaas evenmin resultaat.
    Het zou toch ergens opgeslagen moeten zijn.
    Is het misschien ook mogelijk de afspeellijsten van de I-pod terug te plaatsen?

[/list]

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.