6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    i.l.breebaart

Afspeelijsten importeren van I-POD???

Na de de de volledige systeemherstel van mijn I- mac ben ik al mijn afspeellijsten kwijt. Ging ervan uit ze gewoon terug te kunnen vinden op de externe harde schijf, maar helaas nergens meer terug te vinden….GRRR!! De volledige muziek library is er nog wel, gelukkig. Is er dan echt geen mogelijkheid om de afspeellijsten van de I-pod te importeren ( aangezien ze daar nog wel op staan)????

Bijdrager
    Eelke

Voor zover ik weet worden in de iPod aangemaakte afspeellijsten wel gesynchroniseerd. Dus zou je kunnen veronderstellen dat dit ook gebeurt bij afspeellijsten die wel op de iPod staan maar niet op de iMac.

Maar ja, zeker ben ik er niet van. :sealed:

Ps.: Het is trouwens iPod i.p.v. I-pod en het is iMac i.p.v. I-mac.

Bijdrager
    Cenobyte

Nee, zonder externe software wordt er niks gesynced van de iPod naar de computer, alleen andersom. Er zijn echter wel programma’s van derden waarmee je muziek van je iPod terug kunt halen naar je computer.

Bijdrager
    Sumar

Is dit wat: http://www.crispsofties.com/iPod.iTunes.html? Dougscripts zou ook wat moeten hebben maar dat kon ik niet vinden

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Heb je je library na de herinstallatie toegevoegd door iTunes met Alt ingedrukt op te starten? Dan zouden je afspeellijsten toch gewoon moeten worden toegevoegd?

Bijdrager
    i.l.breebaart

Dank voor de reactie! Ik begrijp dus, dat als ik de Itunes Library opnieuw installeer met de Alt toets ingedrukt, dat is ik dan waarschijnlijk de afspeelijsten wel toegevoegd krijg??

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.