30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 15927)
  • Bijdrager
    Vulture

kan het fotodraadje niet voor pro’s niet meer vinden :cry: :cry: :cry: :cry:

Bijdrager
    hifi

Dat ik mijn vriendin veel te hard mis nadat ze hier is blijven slapen.

Bijdrager
    dintel

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

[size=18:a921150dab]Zoekfunctie![/size:a921150dab]

:nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij:

Bijdrager
    dintel
    ”Turbanus”

:? Knappe 100ste post hoor!:wink:

Bedankt!

Bijdrager
    dintel
    ”dintel”

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

[size=18:ec4fc25687]Zoekfunctie![/size:ec4fc25687]

:nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij:

Trouwens nu ik dit (scroll naar Koen 1980) heb gelzen realiseer ik me dat deze website eigelijk heel bijzonder is! En daarom hoeven wij hierop ook niet aftereageren?

Bijdrager
    Steff
    ”batelje”

kut-stagiares…die kunne geen goe les geve , zijn veel te braaf en wete zelf ni wa ze moete doen , er is er zelfs eentje weggegaan omdat ze “fysisch en fysiek dood was ” , yeah right. Als ze dit al erg vond…en de beste stagiare die we ooit hebbe gehad is weggegaan (ze is er wel door op haar stage)

:cry: :cry: :x :x Woorden zijn overbodig.

Bijdrager
    Renzs

Ben ziek geworden vandaag. Het zat er al aantekomen. Had begin van de week al last van mijn keel, maar goed dan kan je nog wel naar school. Gisteren verkouden geworden. Vandaag de koorts erbij. Heerlijk. :cry: Voel me helemaal slap. En dat terwijl mijn vakantie vandaag/maandag begint. :x
    Maar goed op tijd naar bed, morgen weer een dag.

Inactief
    Anoniem

:x .. de laatste posts van een member in diverse draadjes! Als je niks te melden hebt waarom reageer je dan?! Heerlijk zo’n Afreageerdraadje..

Dit is al eerder aan bod gekomen hier op het forum. Even zoeken en je weet alles.

SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Breuf

Domme vragen bestaan niet.

Breuf

Valt wel mee hoor. Ik heb ze hier veel stommer gehoord.

Breuf

Daar ben je te laat mee.

Breuf

En dan ook nog dit topic!

Bijdrager
    jimeh

Ik moet nog fcking 4 proefwerken leren voor komende week ARGH :sealed: :x :x:x

Bijdrager
    Leoww

AAAAARGHH!!! AZ GEEN SCHAAL EN GEEN BEKER!!… :grrr: :grrr: :grrr: :x :x :x :x :x kan wel janken :cry: :cry:

Bijdrager
    Tjeerd
    ”Leoww”

AAAAARGHH!!! AZ GEEN SCHAAL EN GEEN BEKER!!… :grrr: :grrr: :grrr: :x :x :x :x :x kan wel janken :cry: :cry:

Yeah:D

Bijdrager
    Leoww

eej niet zo he! :evil:

Bijdrager
    Tjeerd

NAC Breda!!!:D:D

Okee, maar om weer even on-topic te komen;

Ik erger me er aan (en tegelijkertijd lach ik erom) dat sommige mensen dus afscheid nemen van het forum, en maar een maand of 2 actief zijn geweest op het forum. Wat mij betreft moet dat “afscheid…” topic gewoon dicht en als iemand echt denkt dat hij zo belangrijk is geweest voor het forum en besluit te vertrekken, er gewoon een appart topic voor aan te maken.

Wat ik ook overweeg is om een topic te starten genaamd “Forummen voor beginners!” In dit topic wordt forummen voor beginners beschreven op een manier die aansluit op de problemen die zich nu op dit forum voordoen.

Bijdrager
    roblemmen

Houd jezelf eerst eens een spiegel voor…
    Oh en de then in je signature moet than zijn. :wink:

Bijdrager
    Tjeerd
    ”roblemmen”

Houd jezelf eerst eens een spiegel voor…
    Oh en de then in je signature moet than zijn. :wink:

Volgens mij is het geen vergelijking.. dus volgens mij moet het gewoon then zijn. En vertel me meteen waarom ik me een spiegel voor zou moeten houden.

Bijdrager
    roblemmen

– Combinatie van een leesfout en een typo. Sorry, ben wat vermoeid.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=68918&postdays=0&postorder=asc&start=590

Bijdrager
    Tjeerd
    ”roblemmen”

- Combinatie van een leesfout en een typo. Sorry, ben wat vermoeid.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=68918&postdays=0&postorder=asc&start=590

Yeah I know.. maar A: Ik ben wat langer weggeweest dan een paar dagen en B: ik zit hier ook al wat langer dan 2 maanden. Ik heb op dit forum veel vrienden gemaakt en ik vond een passend afscheidsberichtje wel goed, hetzelfde geld voor de melding dat ik ook weer aanwezig ben:)

Bijdrager
    Turbanus

Balen dat er steeds minder knopjes aan komen te zitten tegenwoordig…..:evil:

Bijdrager
    Mac-Me

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
    Ziezo:lol:

Bijdrager
    Leoww

lucht op he? :wink:

Bijdrager
    Leoww

ik kan niet op me hotmail mail inloggen :x :x echt heel naar, want ik zie wel dat ik 10 nieuwe berichten heb :(

[size=9:c65eb2b386]ja heb ook mac mail, maar die gebruik ik niet zo vaak [/size:c65eb2b386]:oops:

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

niet inloggen, of krijg je een wit scherm?
    Ik heb dat namelijk ook, ik refresh dan 1x en dan werkt het zooitje weer (mijn hotmail opent trouwens in ‘live mail’ wat ik eigenlijk niet wil)… gelukkig gebruik ik hem bijna nooit.

Bijdrager
    Leoww

Ja ik heb ook live mail. Ik kreeg dus een melding dat ik niet de bevoegdheid had om me in te loggen ofzo :? hij doet het ondertussen wel weer, maar wel vaag.

Bijdrager
    reposte

Link 1
    Link 2

Het gaat lekker met Nederland: Brein heeft het recht gekregen om iemand in de cel te gooien als hij nog eens illegaal aan het handelen is.
    Vooruit, hij was illegaal bezig, maar als we private organisaties (Brein is een stichting, en geen overheidsorgaan) het recht gaan geven mensen te ‘gijzelen’ (zoals het wordt genoemd op Tweakers.net) zitten we hier echt verkeerd en is de anarchie aangebroken. Zou dit niet kunnen leiden tot heksenjachten, waarin Brein jan-en-alleman in cellen gaat dumpen? Gaat deze uitspraak niet in tegen een aantal internationale verdragen (universele rechten van de mens, bijvoorbeeld)?

Hier ligt eindelijk een goed onderwerp om in de Kamer over debatteren. Nu maar hopen op kamervragen:? .

Dat lucht op…:D

Bijdrager
    Nikita

Ik moet nou toch echt even kwijt dat ik kotsmisselijk wordt van het draaikonten van Marktplaats :x

Ik heb die gasten nou al TIG keer op de hoogte gebracht van die volkshordes oplichters die er rond hangen (m.n. ene Angus die ook maar brak Engels schrijft) en die eikels daar zeggen dat ze er niks aan kunnen doen!!!! Ja, m’n reet! :x

Hier, dit is wat ze sturen:

”Marktplaats

Hartelijk dank voor uw bericht.

Dit is een erg vervelende situatie voor u.
    Wij begrijpen de problematiek rond deze adverteerders. Marktplaats.nl
    zet alle mogelijke technische middelen in om deze personen te weren van
    de site. Dit is echter lastig, omdat deze personen naast het plaatsen
    van advertenties ook contact opnemen met aanbieders van dergelijk
    producten buiten de site om. Wellicht dat er in de toekomst naar andere
    mogelijkheden gekeken wordt om deze personen van de site te verbannen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Oftewel; we sturen u hierbij met een kluitje het riet in. Veel plezier.

Moet je voor de lol ’s even in de categorie Apple Laptops gaan tellen hoeveel nep advertenties er tussen staan (tenzij ze nu weer weg zijn omdat ik ze maar weer ’s getipt heb – dan moet je over een half uurtje weer gaan kijken want dan staan er weer nieuwe). zucht… :sealed:

Kunnen ze Nigeria niet bombarderen? Zijn we in de wereld gelijk van 2 problemen af: dat constante gemuts in Afrika en de oplichters! :innocent:

// EDIT: Goh, ze beginnen wel steeds sneller te worden daar, ze zijn nou weer weg. Nouja, de vorige serie dan :roll:

Bijdrager
    Mr Wabbit

ROT OP MET JE SPOEDKLUSSEN! WE ZITTEN VOL! :x :x :x

Bijdrager
    Roberta

Goh, hier ook al :??

Bijdrager
    Mr Wabbit

Yup…Kon het niet vaak genoeg afreageren…Nog steeds trouwens..Grmbl..

Bijdrager
    Turbanus

GRMBL….:x

Bijdrager
    Turbanus
    ”Roberta”

Goh, hier ook al :??

:? Waar anders?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 15927)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.