30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 46)
  • Q:
    Bijdrager
    julesp

Omdat ‘ie er nog niet was:
    Reageer hier op One More Thing podcast #165…

Bijdrager
    denboris

Opmerkelijk dat de Mods op OMT altijd tegen “illegale dingen” zijn,
    en nu plots mag er gediscussieerd worden over de installatie van MacOSX op niet Apple-apparaten.

Ook al is dit:
    *tegen de algemene voorwaarden van apple
    *tegen het beoogde doel van de software (het is niet mogelijk om enkel met een Leopard DVD de install te doen)
    *lopen jullie het risico dat apple tegen OMT optreedt

en dan zeggen jullie: de illegaliteit valt nog wel mee? Ik vind dit heel erg kort door de bocht.

In een objectief verslag hadden beide partijen aan het woord moeten komen,
    ik wacht vol ongeduld naar een uitleg van Apple op jullie vragen!

Bijdrager
    j.appleseed

Toen hij Leopard op de dell installeerde, zij hij: ”Je hebt de officele leopard cd nodig, en nog een ander cdtje”

Wat is dat andere cdtje?

Bijdrager
    prullenbak

@denboris

Ik heb het filmpje nog niet gezien…maar gaat het niet juist over de vraag of het illegaal is of niet?

Als de conclusie is dat het toch niet illegaal is, zou het betekenen dat er voortaan op het forum over gesproken mag worden, lijkt mij.

Als de conclusie is dat het officieel niet mag, dan verandert er niks.

Bijdrager
    MrPinda95
    ”prullenbak”

@denboris

Ik heb het filmpje nog niet gezien…maar gaat het niet juist over de vraag of het illegaal is of niet?

Als de conclusie is dat het toch niet illegaal is, zou het betekenen dat er voortaan op het forum over gesproken mag worden, lijkt mij.

Als de conclusie is dat het officieel niet mag, dan verandert er niks.

op het laatst zei hij ook: het mag nu ook op OMT besproken worden

Bijdrager
    sven-

Vooral dat WieFie vond ik mooi..

Bijdrager
    Dagaloni

Leuke podcast. ’t verbaasde me wel dat we nu over het installeren op netbooks mogen praten.. :O

”sven-“

We blijven echte hollanders. Het klopt wel hoor;)

Bijdrager
    prullenbak
    ”Dagaloni”

Leuke podcast. ’t verbaasde me wel dat we nu over het installeren op netbooks mogen praten.. :O

”sven-“

We blijven echte hollanders. Het klopt wel hoor;)

mensen die waaifaai zeggen ipv wiefie, moeten ze van mij meteen op t vliegtuig naar engeland zetten…

Bijdrager
    sven-

Mensen die van Engelse woorden Nederlandse uitspraak varianten maken omdat ze geen Engels kunnen?

Bijdrager
    prullenbak
    ”sven-“

Mensen die van Engelse woorden Nederlandse uitspraak varianten maken omdat ze geen Engels kunnen?

Mensen die interessant over willen komen door alles correct in het engels te zeggen. We wonen in nederland (of belgie, op omt). Hier is wifi gewoon wiefie:P

Bijdrager
    Guido Cornet
    ”nickbouwhuis”

Toen hij Leopard op de dell installeerde, zij hij: ”Je hebt de officele leopard cd nodig, en nog een ander cdtje”

Wat is dat andere cdtje?

Ja. daar ben ik ook benieuwd naar. Weet iemand welk cd’tje dit is?

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat is er mis met WieFie? Hebben jullie het ook over Baaaifaaai worstjes?:|

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”nickbouwhuis”

Wat is dat andere cdtje?

Misschien deze .iso?

• The “Type11” Bootloader: DellMiniBoot123v8.01.iso.zip (download link in this forum post)

Volledige artikel: klik

Moderator
    Rivanov
    ”prullenbak”
    ”sven-“

Mensen die interessant over willen komen door alles correct in het engels te zeggen. We wonen in nederland (of belgie, op omt). Hier is wifi gewoon wiefie:P

Dus jij zegt ook trottoijer? I.p.v. trotwaar (trottoir)
    Het is gewoon WaaiFaai, anders kun je net zo goed gewoon draadloos internet zeggen.

Bijdrager
    prullenbak

ik zeg “stoep”:)

Wi-Fi wordt uitgesproken als “wiefie” (Nederlandstalige variant) of “waifai” (Engelstalige variant).
    -http://nl.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi

maar genoeg nou:P haha

Bijdrager
    Lucas Raggers

Er staat nergens vastgelegd hoe wifi uitgesproken moet worden. Ik zeg wiefie, omdat het begrip wat mij betreft na jaren wel is vernederlandst. Maar om hier nou principieel over te gaan worden… nee.

”Rivanov”
    ”prullenbak”
    ”sven-“

Dus jij zegt ook trottoijer? I.p.v. trotwaar (trottoir)
    Het is gewoon WaaiFaai, anders kun je net zo goed gewoon draadloos internet zeggen.

Bijdrager
    JWVD
    ”nickbouwhuis”

Wat is dat andere cdtje?

Volgensmij een Boot-123 CD (even Googlen ;))

Bijdrager
    Lucas Raggers
    Bijdrager
    241

Een Dell Mini 10 heeft een hogere schermresolutie (1024×600) en is maar €279,-.
    Die heeft ook wifi, maar ook een harde schijf van 160 GB.
    Volgens mij is de mini 9 niet meer verkrijgbaar, hij staat niet meer op de website van Dell.

Bijdrager
    Guido Cornet

werkt hackintosh dan ook net zo makkelijk (met een andere iso natuurlijk) op een dell (wat een vies woord eigenlijk:P) mini10 als op een 9?
    Zit er wel ff over na te denken of ik dit misschien toch maar ga doen.

Bijdrager
    241
    ”formulefan”

werkt hackintosh dan ook net zo makkelijk (met een andere iso natuurlijk) op een dell (wat een vies woord eigenlijk:P) mini10 als op een 9?
    Zit er wel ff over na te denken of ik dit misschien toch maar ga doen.

volgens mij zit er niet veel verschil in: zelfde serie, betere specs.

Bijdrager
    Guido Cornet

ik las ergens dat er een andere videokaart (chip) in zit. Dat dat dus niet werkt. Kan iemand met verstand van dit soort dingen dit ff bevestigen?

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”[url=http://www.hackint0sh.org/forum/f133/66863.htm

Eerste hit op Google[/url]“]Nope it wont work. The mini 10 uses a different graphics card- i believe GMA 500, and that is not supported in OSX. I think the mini 12 can run osx, considering its the same as the mini 9, just with a bigger screen.

Bijdrager
    j.appleseed

Ik ga het proberen op mijn Dell Pentium 4 die ik nog heb staan. Doe ik helemaal niks mee dus kan ik mooi gebruiken voor leopard. Heb alleen geen Leopard cdtje. Daar moet ik maar op een niet zo legale manier aankomen

Geblokkeerd
    Anoniem

iFactors beroven!:evil: :evil: :evil:

Bijdrager
    241
    ”nickbouwhuis”

Ik ga het proberen op mijn Dell Pentium 4 die ik nog heb staan. Doe ik helemaal niks mee dus kan ik mooi gebruiken voor leopard. Heb alleen geen Leopard cdtje. Daar moet ik maar op een niet zo legale manier aankomen

op een Pentium 4? als het SSE3 is kan het, anders moet je het met tiger doen.

Bijdrager
    j.appleseed
    ”Bor”

iFactors beroven!:evil: :evil: :evil:

Ik zat te denken aan Xando beroven. Anders is het zover rijden:D

Geblokkeerd
    Anoniem

Maar iFactors verdient het want de manager heeft een Dell! Met Windows!!

Bijdrager
    j.appleseed
    ”Bor”

Maar iFactors verdient het want de manager heeft een Dell! Met Windows!!

Echt?

Bijdrager
    j.appleseed
    ”Lucas

De CD wordt hier genoemd als Mini9-132EZ.img:

http://www.tomorrowland.com/2008/11/10/dell-mini-9-leopard-install/comment-page-1/

Maar werkt ie ook op andere computers dan de Dell Mini 9?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 46)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.