30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Moderator
    Jan David Hanrath

Reageer hier op One More Thing podcast #164…

Bijdrager
    KingAchille

Leuk om ’s nachts naar te luisteren als het hele huis slaapt:)

Bijdrager
    Mr. Nathan

Ga ik straks nadat ik m’n schoolboeken heb weggebracht naar luisteren!:)

Moderator
    Poezenbeest

Ik was helemaal vergeten dat er voicecontrol op mijn iPhone zat… misschien maar eens mee gaan spelen… Mijn ervaring met het kompas, als ik in de tram zit, dan is bij het stilstaan en optrekken het noorden aan de linkerkant van de tram en bij het remmen aan de rechterkant…:?

Als Apple overgaat op de SD-kaart (en afstapt van de optische drive), waarom zien we dat dan nog niet op de desktops? Of krijgen we dit in de nieuwe iMacs in september?

Bijdrager
    i93Jeffrey

Straks ff kranten rondbrengen, ondertussen de Podcast luisteren:D

Bijdrager
    prullenbak
    ”Zerk”

Ik was helemaal vergeten dat er voicecontrol op mijn iPhone zat… misschien maar eens mee gaan spelen… Mijn ervaring met het kompas, als ik in de tram zit, dan is bij het stilstaan en optrekken het noorden aan de linkerkant van de tram en bij het remmen aan de rechterkant…:?

Als Apple overgaat op de SD-kaart (en afstapt van de optische drive), waarom zien we dat dan nog niet op de desktops? Of krijgen we dit in de nieuwe iMacs in september?

Wel eens bedacht, dat de tram op elektriciteit rijdt, en van metaal is? Een magnetisch veld (zoals rond de aarde, waar een kompas op werkt) is dan zo verstoord he:P

Bijdrager
    prullenbak
    ”i93Jeffrey”

Straks ff kranten rondbrengen, ondertussen de Podcast luisteren:D

Ik ben pas gestopt met post rondbrengen, maar ik deed dat ook altijd. Werkt goed inderdaad!:D

Bijdrager
    St. Mobbs

Een elektromotor is botweg gezegd weinig meer dan een stel rondraaiende magneten. :) Vaak worden die motoren bij het afremmen gebruikt als generator. Verklaart toch wel jouw kompaswisselingen.

Bijdrager
    Pieterr

Er was blijkbaar dit keer geen nieuws uit de Community.

Leuk interview met de maker van fontcase.

Bijdrager
    i93Jeffrey

ik hoop dat het waar is. Dat de optische drive eruit gaat en SD de nieuwe standaard wordt.

Bijdrager
    Gastonw
    ”Pieterr”

Leuk interview? Ik vond het een hel om naar dat gestotter te luisteren!

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik denk dat de mensen Apple te hoog in de bol hebben.
    Ten eerste over oude koeien uit de sloot halen.

Dat gebeurt inderdaad in het begin als het weeeer over jullie 3GS gaat. Weer de zelfde zaken die aan bod komen.

Dan beweert iemand dat Apple een concurent word voor HD filmen ,terwijl zij dus geen HD vidoe opnemen. Sorry maar de geloofwaardigheid verdwijnt beetje bij beetje.

Verder leuk interview met die jongen.

Maar maak aub samen met iphoneclub een podcast over het kinderspeelgoed 3gs en het oude nieuws en blijf gewoon lekker bij de mac en zo:(

Bijdrager
    Dagaloni

Hele leuke podcast! Veel leuker dan 163!:D Top gedaan!

Er zit wel wat in, dat vermoede over de SD kaartjes..;) Ik denk dat ook. En waarom niet in de Desktops? Die hebben ruimte zat, een Macbook moet klein zijn of plat. En als dat ding weg is, kan daar iets anders moois komen!;) Een floppy disk!:P

Bijdrager
    csteelooper
    ”Gastonw”
    ”Pieterr”

Sja… Los daarvan toch wel leuk.

Bijdrager
    Лукас

Alle drie een min- en pluspunt opnoemen van een product..? Noem het dan gewoon meteen een shoot-out!

Bijdrager
    prullenbak
    ”Gastonw”
    ”Pieterr”

Ooo wat jammer is dit zeg. Die jongen stottert. Nou en. Jij hebt misschien een kromme grote teen, of een hele grote neus. Of je stinkt. In ieder geval mis je een bergje intelligentie om over het stotteren te beginnen.

Of je bent 12.

Bijdrager
    boriskiss

Ik moet ook maar eens op die reactie van GastonW reageren. Dit is een totaal ongepaste reactie. Die jongen kan er waarschijnlijk niks aan doen en vindt het ook niet leuk dat hij stottert! Luister toch gewoon naar de inhoud…

Bijdrager
    iAgree

Ik vond denk ik voor het eerst de muziek heel leuk in de podcast, ik zag in het art work venster ( na flink inzoomen want die blauwe letters zijn gewooon niet te lezen ), dat er iMac/Stranger in Moscow stond maar verder geen linkje ofzo naar het nummer toe, is er een manier voor mij om aan dit nummer te komen ?

Alvast bedankt.

Moderator
    Lucas Raggers
    Bijdrager
    iAgree

Leuk dank je wel;-)

Bijdrager
    matsoftmac
    ”Gastonw”
    ”Pieterr”

Doe is normaal man!! Die jongen kan daar toch ook niks aan doen of wel dan?

Bijdrager
    Gastonw

Klopt, jullie hebben allemaal gelijk en ik had me niet zo moeten uitdrukken.

Laten we het er gewoon op houden dat ik het niet zo fijn vond luisteren. Want jij loopt toch ook niet graag naast iemand die stinkt?

Overigens hoor je mij nergens beweren dat het zijn schuld is of dat hij er wat aan kan doen, een wat ik heb gezegd is slechts mijn mening, daar kan je het niet mee eens zijn, maar het is nu eenmaal mijn mening.
    Overigens vind ik ook dat mensen die normaal over alles en nog wat een grote bek hebben, hier niet op moeten reageren omdat ze precies hetzelfde doen. De persoon in kwestie weet over wie ik het heb.

Bijdrager
    Rub3n

Ik heb het interview ook geskipt. Ik vond het saai en irritant.

Moderator
    Poezenbeest

Ik kreeg bij dat interview een hoog Bright-dinsdag-designdag-gevoel en tsja… dan skip ik ook…

Ik heb niet eens geluisterd of er werd gestotterd. Besides… sinds de stotteraars zo een mooie ambassadrice hebben in de persoon van Sanne Hans, hoor je mij zeker niet meer klagen over stotteren (daarvoor ook al niet).

Bijdrager
    bartvanderveer

Weten jullie wel dat deze podcast 2 dagen uitkomt voor de 4e verjaardag van de eerste podcast van 12 Juli 2005 ?

Bijdrager
    Vassilli

Ik heb het interview ook geskipt…
    Maar dat was nog voor dat hij begon met praten, ik ken het progje helemaal niet dus:P

Voor de rest: De podcast was weer heerlijk om te luisteren! Dankjewel mannen!

Moderator
    Poezenbeest
    ”bartvanderveer”

Weten jullie wel dat deze podcast 2 dagen uitkomt voor de 4e verjaardag van de eerste podcast van 12 Juli 2005 ?

Ik wist niet dat de eerste podcast op mijn 27e verjaardag was uitgekomen…

Gefeliciteerd met jullie vier jaar dan!

Bijdrager
    raoul.rubio

Een goede podcast. Heb wel een opmerking….

…jullie zeggen te denken dat ze met de SD kaart wellicht de optische drive gaan vervangen. Maar zou het niet zijn dat dit juist nog een stapje verder gaat en dan in de trant van de macbook air. Waar installatie draadloos gaat…/

Bijdrager
    verriet

Vooruitziende blik van jullie voor wat betreft het einde van de optische drive. Disney maakt vandaag bekend dat ze de films voortaan (ook) op SD gaan leveren:

http://www.telegraaf.nl/digitaal/4456374/__Disney_verkoopt_films_op_geheugenkaartjes__.html

Moderator
    Poezenbeest

Alweer drie weken geen podcast… Begin hier een beetje afkick-verschijnselen te vertonen heren!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.