6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    stefsegers

afgeronde herinneringen

Hallo allen,

Herinneringen is een zeer fijne app voor zowel iOS en mac. Ik heb meteen een hoop herinneringen toegevoegd en een aantal afgerond.

Op een iOS device worden de afgeronde herinneringen netjes in de VOLTOOID lijst gezet maar op mijn iCal blijven alle voltooide staat.

Er is een functie “toon alle afgeronde herinneringen”. Deze kan je aan of uit zetten, maar helaas heeft dit geen invloed.

Misschien doe ik iets niet goed?

Inactief
    Anoniem

Ander vervelend ding vind ik overigens dat je, volgens mij, de Herinneringen in iOS5 niet op volgorde van prioriteit kan weergeven. ’t Is een beetje een mank ding.

Bijdrager
    stefsegers

Je hebt helemaal gelijk. Dat geld ook voor ical trouwens.

Het is nog lang geen Wunderlist killer…. hoop dat ze dit wel gaan uitbreiden

Inactief
    Anoniem

Krijg een beetje de indruk dat iOS5 en de “iCloud-update” van OX Lion een haastklus is geweest.

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Sorteren op prioriteit:

Als de reactie van stefsegers ging over ‘Dat geld ook voor ical trouwens’ dan begreep ik het goed, anders heb ik niks gezegd.

Voltooide herinneringen:

Bijdrager
    stefsegers

Hi Nick,

Helemaal goed zo! Top is wat onhandig zo neergezet maar het werkt!

Alleen het handmatig sorteren lukt mij nog niet. Ik kan geen herinnering oppakken en slepen door de lijst heen, maar misschien doe ik het ergens fout?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.