7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    tijs

Afdrukkwaliteit

Onder Panther kan ik voordat ik ga printen nergens meer aangeven in welke kwaliteit er afgeprint moet worden. Zie ik iets over het hoofd?

Bijdrager
    Deskman

Wat je over het hoofd ziet is ons te vertellen met welke printer je werkt en van waaruit je wilt printen. Als het een aparte driver is voor je printer dan heb je grote kans dat je eerst moet wachten tot er een nieuwe panther-driver beschikbaar is.

Dat is zo’n beetje het enige nadeel van OSX, dat elke nieuwe versie minder vanzelfsprekend ook alles doe wat de oude versie kon…

Bijdrager
    tijs

Ik heb een HP deskjet 930C. printen op zich is geen probleem, alleen die ene optie van afdrukkwaliteit is blijkbaar weg (of zie ik niet staan)

Bijdrager
    Marc

Wanneer je kiest voor druk af, krijg je een menu te zien. onderaan staat …aantal pagina’s… Als je daar op klikt krijg je nog andere mogelijkheden zoals layout etc. te zien, daar kan je dan afdrukkwaliteit instellen en de papiersoort.

Bijdrager
    tijs

Had ik onder Jaguar dus ook, maar nu niet meer …

Bijdrager
    Emarc

Ik heb een 3820 en daarbij kon ikdat ook niet meer aangeven. Ik heb bij HP opnieuw de driver gedowned en nu werkt ie weer als vanouds, dus mijn tip; driver opnieuw installeren

Bijdrager
    tijs

Is er nog een andere plaats dan de HP site zelf waar ik drivers kan downloaden? De HP download doet het niet.

Gevonden intussen … bedankt voor de hulp!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.