6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Sanderke96

Afdrukken in scherm MacbookAir 13"

Beste Omt’ers,

Ik heb recent een nieuwe MacbookAir gekocht.
    Nu merk ik dat er een afdruk in het scherm komt van het toetsenbord!
    Wat kan ik hieraan doen?

mvg,
    Sander.

Bijdrager
    jeroenvanrutten

Heb je misschien een foto van de MacBook Air. Maar als ik het zo hoor dan zou ik maar heel snel terug gaan naar de reseller.

Bijdrager

Ik heb dat inderdaad ook wel eens gehad met mijn MacBook’s zowel de Pro als de Air.
    Dan druk je zelf het scherm bij het vervoeren van je mac te dicht tegen het toetsenbord aan, die daardoor afgeeft op het scherm.

Daarvoor hoef je dus niet terug naar de winkel. Maar even kijken hoe je hem nu vervoerd en of het inderdaad door je eigen druk komt.

Bijdrager
    puchelaar

Mogelijke work-around (want idd; waarschijnlijk druk je ‘m tijdens vervoeren o.i.d. tegen het toetsenbord aan) is een dun lappie ertussen leggen, à la ’the slip’ van Crumpler. Die trouwens wel een beetje overpriced is wat mij betreft, maar goed, je snapt wel wat ik bedoel;)

Bijdrager
    Maverick9898

Als je nog dat oude dingetje wat je hebt wat je bij de computer kreeg, dan kan je die er ook tussen leggen. Ziet er niet uit, natuurlijk maar goed.

Bijdrager
    MauritsBD

Ik heb ook een soort van afdruk, wanneer ik een zwart vlak op mijn scherm heb bijvoorbeeld met gamen of tijdens het kijken van een film zie je een rode vlek in het scherm. Iemand enig iedee wat ik hieraan kan doen? Heb mijn MacBook sinds augustus..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.