4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    macdimi

Afbeeldingen in coverflow

Hellow,

Ik zit met het probleem dat niet alle (lees twee) cd’s hun afbeelding weergeven op mijn iphone.
    In itunes dragen deze wel hun afbeelding. Wanneer ik kijk in de afspeellijst (itunes), dan zie ik hier ook de cdafbeelding staan. Heb mijn iphone (muziek) al verschillende malen gechroniseerd maar toch blijft het probleem bestaan. Weet er iemand raad? Vind het namelijk aangenaam als ik de cdafbeelding kan zien ipv het alom bekende vraagteken.

Bijdrager
    Lesliedec

misschien moet je het formaat (resolutie) of extensie van de foto eens bekijken. Als deze verschilt van de anderen zal hierin waarschijnlijk de oorzaak schuilen

Bijdrager
    Raridder

Krijg je wel een keer een afbeelding te zien in je iPhone, of helemaal geen. Ik heb dat ook eens gehad, bleek later dat ik maar aan liedje een afbeelding had gekoppeld en niet aan de rest.

Bijdrager
    BetaDevil
    ”Raridder”

Krijg je wel een keer een afbeelding te zien in je iPhone, of helemaal geen. Ik heb dat ook eens gehad, bleek later dat ik maar aan liedje een afbeelding had gekoppeld en niet aan de rest.

Inderdaad, zorg ervoor dat alle liedjes de afbeelding meedragen, iTunes gaat hier veel soepeler mee om dan iPods.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.