5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Shmoo

Afbeelding horizontaal spiegelen blijf je dat altijd zien?

Waaraan kun je zien dat deze foto geflipt is? ( horizontaal gespiegeld )

Bijdrager
    mtooster

Als je de persoon in kwestie niet kent lijkt me dat niet echt heel duidelijk zichtbaar.
    Zie ook geen trouwring of horloge aan de ‘verkeerde’ arm zitten. (hoewel dat eigenlijk niet echt uitmaakt)

Als je deze persoon wel kent zul je waarschijnlijk altijd zien dat er ‘iets’ niet klopt…
    Als je de persoon zelf bent maakt het volgens mij weer niet uit omdat je jezelf eigenlijk altijd in spiegelbeeld ziet (in de spiegel)

Bijdrager
    Shmoo

Dit zou dus het origineel moeten zijn.

Ik had het zelf ook helemaal niet gezien maar deze afb. maakt deel uit van een website-ontwerp en iemand reageerde direct met de vraag of de afb. gespiegeld was en nu wilde ik natuurlijk weten waaraan deze persoon dat kon herkennen.

Bijdrager
    TheBigZ

Haar “kruin” (=splitsing van haar voorhaar) zit aan de rechterkant (voor de kijkers links).
    Dat zie je ook op de onderste foto op jouw link, en als je deze dame goegelt.

http://www.google.nl/search?q=lesley-anne+scorgie&client=safari&hl=en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X

Daaraan kun je (direct) zien dat de bovenste foto op jouw link gespiegeld is.

(Referentie: dribbble)

Moderator
    Night

Het blijft iig een “lelûkkurd”;) Gespiegeld of niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.