9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Af van Adobe Premiere.

Om helemaal van Adobe af te komen;

is er een alternatief voor Premiere aan te raden? F C Pro ken ik, maar de prijs + 300 euro valt wat tegen t.o.v. van 50 euro alternatieven die Affinity heeft voor Adobe producten.

Bijdrager
    janbertwedman

Davinci Resolve 14, is gratis!

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@thebigz

Ik zag dat Davinci Resolve 15 nog gratis was…

meer tips?

Bijdrager
    TheBigZ

JoopJoopJoop op 15 november 2018 om 17:23
    Ik zag dat Davinci Resolve 15 nog gratis was…

Waar dan?

Unlike cloud based software, DaVinci Resolve Studio does not require a connection to the internet and there are no monthly subscription fees. Now you can get DaVinci Resolve Studio for only £239, which is 50% less than the cost of popular cloud subscriptions. Plus, you get full nonlinear editing, advanced color correction, Fusion effects and motion graphics, and Fairlight audio tools, all included in the one easy to buy solution. It’s like getting 4 high end professional applications for the cost of one!

Bijdrager
    artyr

Bijdrager
    Afroman

Ik vind 300 euro voor wat je krijgt bij Final Cut Pro het wel bang for bucks hoor. Je kan niet altijd voor een dubbeltje oo de eerste rij zitten.

ik ben echt Affinity Photo fan, en gebruik het met plezier en kan er superveel mee, al helemaal op fotografisch gebied. Maar Photoshop is nog steeds uitgebreider en complexer en voor andere doeleinden heb je gewoonweg Photoshop nodig.

dus je moet je afvragen, heb je daadwerkelijk ene pakket als Final Cut Pro of Adobe Première nodig. Zo niet raad ik je iMovie of Adobe première elements aan. En anders toch doorsparen. Er is verder niet veel op de markt.

Bijdrager
    TheBigZ

artyr op 15 november 2018 om 18:36
    https://www.blackmagicdesign.com/uk/products/davinciresolve/

onderaan de pagina.

Verhip!:-)

Bijdrager
    nnsa

Misschien iets bij Movavi of Filmora ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.