14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    IcyDragon68

AE11.0 niet leesbaar op 10.9

Er schijnt iets mis te zijn met, of OS X, of After Effects. Ik had laatst de ‘beveiliging update 2014-002’ gedaan en sinds toen begon dit probleem.

Iedere keer als ik AE open krijg ik dit te zien:

AE updaten is niet mogelijk om een of ander reden. Herinstalleren helpt ook niet.
    En ik wil niet updaten naar CC of downgraden.
    Op het Adobe forum zag ik dat ik niet de enige ben.

Weet iemand wat er mis is en wat ik kan doen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    SunKeeper

Ik denk dat het een certificaatprobleem is.

Kun je hem wel openen als je op de app rechtsklikt en kiest voor “Open”?
    Dan verschijnt er een venster met een “Open”-knop, als het probleem daar zit.

Zoniet, dan is er echt wat met de app zelf aan de hand.

Bijdrager
    IcyDragon68

Nee, nog steeds krijg ik dat stomme scherm te zien.
    Het probleem ligt niet zo zeer aan de app maar aan de laatste beveiligingsupdate. Voorheen had ik nooit last hiervan.

Maar bedankt.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Het bericht op zich is eigenlijk al een beetje onzinnig aangezien een beveiligingsupdate niets veranderd aan de systeem versie. Dus als AE het vóór de update gewoon deed zou dat ook nu nog het geval moeten zijn want de versie van het OS is niet veranderd.

Nu is het zo dat de volume permissies een onderdeel vormen van de beveiliging. Dus kijk eens of het helpt de permissies te herstellen met schijfhulpprogramma.

Bijdrager
    IcyDragon68

Bedankt maar nog steeds geen vooruitgang. En ja ik vind dat ook best wel vreemd, maar ik heb niets anders aan het systeem gedaan dan die beveiligingsupdate. Sinds toen begon AE zo te doen.

Bijdrager
    SunKeeper

Je bent wel in bezit van versie 11.0.4?

Want die Adobe Application Manager die verantwoordelijk is voor het automatisch updaten schijnt niet altijd even goed te werken. Vooral ook omdat je een nieuwe installatie hebt uitgevoerd, is die al wel naar de recentste versie geüpdatet?

Misschien een stomme vraag, maar je zou jezelf ook voor de kop slaan als je hier overheen kijkt.

Bijdrager
    IcyDragon68

Zo als ik al had gezegd in mijn eerste bericht (die ik net nog heb verbeterd vanwege een spelfout), had ik al gezegd dat update niet mogelijk is.

Het geeft aan dat het bij mij niet van toepassing is.

Bijdrager
    SunKeeper

Dat had ik gezien. Ik vroeg me alleen af of je nu de recentste versie van de app al hebt, omdat het erop lijkt dat de update-app niet functioneert.

Als je in de Finder de info van het programma opvraagt, zie je daar ook de huidige versie vermeld staan onder ”Algemeen”

Bijdrager
    IcyDragon68

Nee ik heb versie 11.0.

Bijdrager
    SunKeeper

Ah. Probeer dan handmatig de update naar 11.0.4 uit te voeren, want 11.0 werkt sowieso
    niet op OS X 10.9.2.

Hier te downloaden: http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=5696

Bijdrager
    IcyDragon68

dit probeerde ik eigenlijk al de hele tijd.

Maar bedankt iedereen voor jullie moeite.

Bijdrager
    IcyDragon68

Ok Het is mij enigszins gelukt om update 11.0.1 en 11.0.2 te installeren, maar bij 11.0.3 geeft die weer een error aan: U44M2I218. Ik heb het nog geprobeerd om overnieuw AE te installeren, maar ik krijg steeds deze error.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

In de AE map in je programma map staat ook de uninstaller van AE. Heb je dus eerst alles van AE verwijderd of ben je gewoon zonder meer opnieuw gaan her-installeren? Indien het laatste, draai dan eerst de uninstaller.

Bijdrager
    IcyDragon68

Ik heb het ge-unstalleerd met die app ja. En zelfs in safe-mode proberen te installeren en unstalleren.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.