17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

Advies/mening nodig over logo ontwerp (zie screenshots)

Ik zou graag wat advies willen hebben over een logo die ik nu aan het ontwerpen ben.
    Het logo is bedoelt voor een reggea/dancehall feest, de kleuren rood geel en groen heb ik gekozen omdat deze kleuren meestal gebruikt worden in de reggea scene.

De verloop kleuren heb ik gekozen omdat ik het explossie gevoel wil benadrukken en de speakers zijn vector stock images die ik heb bewerkt.

Mijn vraag is: welk concept vinden jullie het beste ? (het logo is bedoelt voor drukwerk + internet )

concept 1

concept 2

concept 3

Bijdrager
    thijsvanzwam

ik vind de derde het leukst, hier lijkt de tekst “BOOM” het meest naar buiten te springen.

Bijdrager
    Imagic

Waarom neem je die speakers niet wat meer op in het ontwerp; prominenter aanwezig. Ze ‘hangen’ er nu een beetje zielig achter en maken geen onderdeel uit van het logo.

Tevens zou ik de speakers versimpelen en meer icoonachtig maken. En…. ik zou die 2 speakers dus op de plaats van de 2 ‘O’s van Boom zetten, maakt het gelijk stuk dynamischer.

Voor de rest ziet het er netjes uit.

succes!

Bijdrager
    Lesliedec

bij mij juist andersom..ik vond 1 het meest opvallende, 2 het rustigst en 3 vond ik niet echt geslaagd

Bijdrager
    Tomac5

Ik sluit me aan bij Imagic.
    De speakers in dezelfde stijl trekken als de rest van het logo.

Bijdrager
    mac-addict
    ”Imagic”

Waarom neem je die speakers niet wat meer op in het ontwerp; prominenter aanwezig. Ze ‘hangen’ er nu een beetje zielig achter en maken geen onderdeel uit van het logo.

Tevens zou ik de speakers versimpelen en meer icoonachtig maken. En…. ik zou die 2 speakers dus op de plaats van de 2 ‘O’s van Boom zetten, maakt het gelijk stuk dynamischer.

Voor de rest ziet het er netjes uit.

succes!

Okay ik zal het even gaan proberen maar ik vond deze speakers juist goed ik wilde het ook weer niet te cartoon achtig maken eigenlijk… :|

En welk concept vondt u het beste ? (kleuren)

Bijdrager
    driesdk

Ik verkies ook het eerste. Komen die reagge kleuren het best tot uiting.
    En die speakers idd vectoriseren, en naar het voorbeeld van de tekst. Nu horen ze er echt niet bij.

Bijdrager
    mac-addict
    ”driesdk”

Ik verkies ook het eerste. Komen die reagge kleuren het best tot uiting.
    En die speakers idd vectoriseren, en naar het voorbeeld van de tekst. Nu horen ze er echt niet bij.

De speakers zijn vector….

Bijdrager
    Imagic

En als je ze op de plaats van de 2 ‘O’s zou plaatsen is het wellicht idee om ze te laten vibreren (cartoonesk) met van die trilstreepjes aan de zijkanten.

U? :D

Mijn voorkeur wat betreft de kleuren is de 1e opzet, zeker als je de speakers op de ‘O’s zou zetten want anders wordt het wat mij betreft té druk.

Succes verder ermee.

Bijdrager
    Betinker

Hier staan mooie vector voorbeelden van speakers > Search > speakers

http://www.istockphoto.com/index.php

Bijdrager
    mekker

Niet echt drie concepten alleen wat kleurverschillen. Niet veel reggae in de typografie eerder cartoon achtig. Kortom zwak in idee, compositie en uitvoering.

Bijdrager
    Vergeten5

De overgang in de L en de A in het woord ‘Blast’ is niet mooi. Er lijkt iets te ontbreken terwijl het toch zo hoort.
    Ik zou gewoon het zwarte lijntje van de letter A laten doorlopen over die van de letter L.

Bijdrager
    boriskiss

Ik vind het lelijk.
    Die speakers kunnen echt niet. Het ziet er een beetje “goedkoop” en “ordinair” uit.
    Ik wist eerst niet dat het speakers waren. Ik denk dat je er beter voor kan kiezen om alles cartoon te maken. Dus de speakers ook te tekenen.
    De letters vind ik ook niks. Het lijkt gewoon een lettertype met daar achter een sterretje.
    Het is wel een leuk idee en ik zou het niet beter kunnen doen denk ik.

Groet,

boriskiss

Bijdrager
    remisc

weinig reggae uitstraling
    lettertype is te cartoonachtig (blambot font) nix mee gedaan.
    als je die speakers erbij wil ,doe dan bv iets met de speakers in de oo’s of zo….
    ze hangen er nu los bij.

t zijn ook geen 3 ideeën, maar variaties.
    Waarom verloopjes?
    probeer er meer een geheel van te maken; is nu: tekst, ster, speakers…

;t is trouwens REGGAE :D :D :D

Bijdrager
    MadDonna

Ik zou de speakers ook vercartooniseren.

Ik vraag me af hoe het er uit zou zien als je de kleuren het woord blast van richting zou veranderen, in plaats van links – rechts (of rechts – links) van boven naar beneden. Voorbeeld:

Bijdrager
    ghatusupy

ik wil je wel ff helpen stuur maar pmetje

Bijdrager
    Pokerface

Ik zie helemaal geen logo’s… Ook niet als ik de link vanuit de bron in een nieuw venster plak…

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.