6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    aspers

Advies voor een voordelige printer (thuisgebruik)

Ik heb op dit moment thuis een Epson D68 printer staan (ooit gewonnen, dus mag niet klagen). Maar ik vertik het om 40,- voor wat nieuwe toner te betalen. En met goedkope ‘namaak’ toner heb ik slechte ervaring. Kan beter een nieuwe wegwerp printer kopen…

Maar goed, daar wil ik dus vanaf.

Ben op zoek naar een nieuwe betaalbare printer voor de Mac, waarvan nieuwe toner (eventueel ander goed merk als Pelican) ook zeer betaalbaar is.
    Eventueel meteen met scanner.

Had al gezocht op dit forum en kwam een artikel uit 2005 tegen, dus niet meer heel erg actueel. Daar was iedereen tevreden over Canon.

Advies is van harte welkom!

Bijdrager
    Koetjesreep

samsung ml1650 laser printer. +- 1500/2000 pagina’s per toner.

Bijdrager
    bouncer

Heb zelf altijd een Canon. Altijd goed.
    Goedkopere inkt via huismerk van 123inkt.nl. Werkt ook prima.

Bijdrager
    sedikit

Helemaal eens met Bouncer. Ik heb de Canon Pixma IP4300. Voor iedere kleur een aparte cartridge(zwart heeft er 2). Gemakkelijk zelf na te vullen, en alternatieve cartridges te verkrijgen(mèt of zonder chip) voor 1/3 van de offciële prijs:
    http://www.officesavers.nl/

Bijdrager
    mtb

ik heb al een aantal jaren een brother printer en die doet het uitstekend met 4 cartridge voor +/- 15 euro ben ik dik te vreden

Bijdrager
    Vinhelper

Canon staat goed bekend, op het punt van samenwerking met de Mac.

En aangezien ze ook digitale camera’s verkopen, zal het met de kwaliteit van scannen en printen ook wel goed zitten.

Ik heb zelf ook Canon, de Pixma MP210, van € 45,-. Is al eens gratis vernieuwd, nadat de eerste was vastgelopen door een fabricagefout.

Uitstekende service toen.:thumbsup: En de cardridges kosten voor 1 set (kleur en zwart) nog geen € 35,-, en aangezien we weinig printen, is dat 2 keer op een jaar nodig.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.