7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ddg

Advies over kapotte macbook pro..Inruilen?

Hoi,

Vraagje! Ik heb een macbook pro 1,83. En na een stoomstoring is het scherm van de laptop helemaal doorlopen met dode pixel lijnen. Ik denk zeker 40 procent van het scherm. Los van het scherm werkt de machine perfect.

De reparatie is erg duur (geen garantie meer natuurlijk) en de nieuwe macbook heeft (na aankoop van mijn imac) meer dan genoeg power.

Weten jullie een apple seller die aan inruilen doet? Of een ander advies!

Bedankt!

Bijdrager
    Esquare

Hoe een stroomstoring nu tot een kapot beeldscherm kan leiden, is me een raadsel. Tenzij er blikseminslag is geweest. En in dat geval zou ik gewoon bij de inboedelverzekering aan de bel trekken.

Voor het overige zou je kunnen proberen de rest van die MBP in onderdelen te slijten.

Bijdrager
    Ddg

Het komt bijna nooit voor.
    Maar ik had pro warehouse gebelt en die hadden het een keer eerder meegemaakt.
    Er springt dan een “ster” in je beeldscherm. Maar dan van dode pixels.

Inboedel heb ik gebeld maar dat geld idd alleen voor blixem.

Is het in onderdelen verkopen voordeliger?

Bijdrager
    Esquare

Ik denk dat het je enige optie is. Lijkt me stug dat je een bedrijf zult vinden dat een kapotte MBP inruilt. Maar wellicht dat iemand anders nog een gouden tip heeft.

Bijdrager
    Sanjeev

Ik weet wel dat iCentre dat doet, maar omdat een scherm 1 van de duurdere onderdelen is heeft het niet
    zo veel zin, omdat het kapotte onderdeel wordt ingehouden van het inruil prijs dat ze zouden geven.

Bijdrager
    sypie

Voor de 15″ kost een schermpje 500 a 600 dollar. Als inderdaad zeker het scherm kapot is, en niet de inverter o.i.d. dan zou je dit zelf nog kunnen fixen met een beetje geduld. Kijk voor meer info op http://www.ifixit.com .

Bijdrager
    Ddg

Ik heb er ook over gedacht om hem eerst te maken en dan pas te verkopen, maar aangezien mijn gedateerde MBP al is ingehaalt door de macbook levert hij niet veel meer op.

Er staan zelfs MBP 2,33 core 2(!) duo voor onder de 1100 tekoop.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.