30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Moderator
    Mac Daddy

Advies nieuwe telefoon. Twijfels tussen 2.

Yo mensjes,

Ik doe nu inmiddels volgens mij al meer dan 2 jaar met mijn telefoon, maar hij begint nu toch wat moeilijker te werken. Gisteren heb ik hem best hard laten vallen en nu vertrouw ik het nog minder.

Ik wil dus graag een nieuwe. Nu wil ik een simlockvrije kopen en dan een Ben abonnement erbij nemen. Ik heb er op dit moment 2 op het oog. De Sony Ericsson K800i en de K770i.
    Op dit moment is de K800i redelijk goedkoop via internet te verkrijgen. Zo rond de 150 euro.

Maar welke van de 2 moet in nou nemen? Ik wil hem voornamelijk gebruiken als telefoon uiteraard, maar ook als vervanging van mijn oude digitale compact camera. Die heeft ook maar 3.2 megapixel, dus zullen de foto’s niet veel slechter zijn.
    Nu weet ik dat de K800i een flitser heeft. Dat is een voordeel. Ik ben alleen een beetje bang, omdat het een oud model is, dat hij al snel achterhaald zal zijn en ik over een half jaar alweer kijk naar een nieuwe. Normaal ben ik helemaal niet van het snel switchen naar de nieuwste modellen. Ik doe meestal met een mobiel 2 jaar, maar er zijn toch twijfels. Ook ben ik een beetje bang voor het joystickje van de K800i. Hoe stevig zijn die dingen?
    Aan de andere kant heeft de K770i geen flitser en ik las her en der dat de camera niet zo goed is van die telefoon. Ze hebben beiden een 3.2 megapixel camera, dus in getalletjes zouden ze gelijk moeten zijn.

Ik vraag aan jullie advies hierover. Als jullie andere telefoons weten die een goede camera vervanger zijn en niet duurder dan 200 euro zijn, dan mag dat ook voorgesteld worden. Zolang het maar geen Nokia is.
    Alvast bedankt voor jullie hulp!

Gegroet, Mac Daddy! 8)

Bijdrager
    Byron