9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Ricardo95

Advies nieuwe hardeschijf

Hallo,

Ik zit er om te denken om over een tijdje een nieuwe hardeschijf in mijn macbook aluminium unibody te doen omdat ik ruimte te kort kom.
    Heb er momenteel een 500GB hardeschijf inzitten en wil upgraden naar 1TB of 2TB en wil graag advies over wat jullie adviseren voor betaalbare goeie hardeschijven.

Bijdrager
    icecream

En je wilt zeker geen externe harde schijf?

Moderator
    unSOUND

1 TB is het grootste wat er op dit moment is. Als je naar 2 TB wilt, zul je moeten doen wat ik ook gedaan heb, en dat is de brander eruit halen en op die plek een tweede schijf van 1 TB zetten.

Bijdrager
    Moofnor

Ik zou even wachten:innocent:

Bijdrager
    Ricardo95

nee, ik wil een interne harde schijf, cd drive eruit halen word geen optie voor mij, aangezien ik deze vaak gebruik!!
    Welke schijf (1tb) adviseren jullie?

Moderator
    unSOUND

De Samsung Spinpoint M8 en de Western Digital WD10JPVT behoren tot de snelste. De Samsung is goedkoper, de WD heeft mijn persoonlijke voorkeur omdat ik in het verleden meer problemen met Samsung heb gehad dan met Samsung. Maar dat is per persoon anders, er zijn ook mensen waar de ervaringen precies andersom zijn.

Bijdrager
    VeRCEttY

zonder twijfel Western Digital ( zoals hierboven al genoemd door unS ). Gewoon een degelijk ding. Ok zal in verband met regen en Thailand misschien nu twee tientjes duurder zijn – maar is de moeite.

Bijdrager
    Ricardo95

oke bedankt!! ik heb momenteel ook een externe schijf van WD en dat bevalt me eigenlijk wel…..heeft iemand een link van de schijf die in de macbook past? aluminium macbook 2009

Moderator
    unSOUND
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.