7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

advies bewakingscamera en iphone 5

Graag zou ik advies van jullie krijgen.
    We willen een of twee bewakingscamera’s kopen die via een iphone bestuurbaar moeten/kunnen zijn.Bij beweging zouden er foto’s/filmpjes gemaakt moeten kunnen worden.
    Wie heeft hier ervaring mee? we hebben zowel draadloos en bedraad internet
    Het zou ook vrij makkelijk te installeren moeten zijn want echt een held met modem enz ben ik niet

Bijdrager
    Harley

Moet de camera dit zelf opnemen? Of laat je wat extern draaien.

Ben zelf na wisselende ervaringen op een losse ip camera (dit geval een y-cam HD 1080) met securityspy draaiende op een mac uitgekomen.

En op de iphone bevalt mij IP Cam Viewer Pro en Remote Patrol het beste.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

de camera hoeft het niet zelf op te nemen .Het gaat er puur om spionerende buren te kunnen “bewaken” en waar de acties van deze idioten opgeslagen worden is voor ons niet echt van belang ALS ze maar opgeslagen worden

Bijdrager
    Harley

Volgens mij zoek je iets waar je mee op idioten kan slaan, ben je hier verkeerd;)

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ben effe moeten gaan zitten……..wat een humor!!!!!

Bijdrager
    Beech

Als je een camera met een micro-SD kaartje koopt hoef je geen computer aan te laten staan om beelden op te nemen. Deze Y-Cam Cube bevalt mij uitstekend.

Bijdrager
    Domtoren

Ik gebruik ook SecuritySpy in combinatie met meerdere Axis cameras uit de M10 serie. Je kunt SecuritySpy zo instellen dat hij bij bewegingsdetectie foto’s opslaat. Dat scheelt je een hoop schijfruimte.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.