15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    G4

Advies aankoop apple tv

Op dit moment ben ik in Zwitserland op vakantie en kan hier een apple tv voor €108,- kopen.

Heeft het zin om hem hier te kopen of is hij binnenkort in Nederland te koop?

Inactief
    Anoniem

Ik zeg…….. DOEN !!!

(vraag me niet waarom, maar ‘een’ antwoord is beter dan ‘geen’ antwoord)

Bijdrager
    Stirf

Overigens is hij al in Nederland te koop (ong. een half jaar).

Bijdrager
    Qmagic

@Stirf: In de Nederlandse Apple Store is deze niet verkrijgbaar, als het te koop is in Nederland dan is het import uit Duitsland, Frankrijk of Engeland.

Bijdrager
    hokkie

In NL verkrijgbaar voor hetzelfde geld! Ik heb hem onlangs gekocht.

Bijdrager
    TheBigZ

€105 bij pixmania en er zijn nog een aantal webshops in NL die je kunnen helpen.

Bijdrager
    yellow

Hij is inderdaad gewoon in NL te bestellen (mycom, redcoon) voor ongeveer dezelfde prijs.

Maar niet ff wachten tot na de iPod/iPhone event in september/oktober (lijkt mij wel dat er een event komt; de kerst-line up moet toch gepresenteerd worden)? Alleen is het niet zeker of de apple tv ook wordt vernieuwd.

Bijdrager
    TheBigZ

Precies. De AppleTV 3, die iOS 5 draait, past ongeveer in een lucifersdoosje. Helemaal te kek.

Bijdrager
    KarelWillem

Haha.

Nee, Die gaan niet zo snel.
    Dus verwacht dit jaar geen nieuwe.

Bijdrager
    cmug

Ook als je goede kwaliteit audio naar je hifi / high-end installatie wilt streamen een leuk apparaat. Je kunt Cd-kwaliteit (AIFF bestanden) draadloos overbrengen en niet zoals bij andere merken je bepreken tot gecomprimeerde bestanden (MP-3 enzo).

Bijdrager
    llowboy

Die paar Euro verschil moet toch niet zoveel uitmaken. Het is zowiso een relatief klein bedrag, Heb hem nu een half jaar en hij bevalt me prima! Helemaal in combinatie met een iPhone of iPad is het leuk ding. Wel een USA iTunes account gebruiken voor optimaal gebruik:eek:

Bijdrager
    hokkie

Ik heb de ATV gejailbreakt t.b.v. XBMC en werkt prima! Een servertje in de meterkast en gaan…

Bijdrager
    vogel
    cmug op 14 augustus 2011

Ook als je goede kwaliteit audio naar je hifi / high-end installatie wilt streamen een leuk apparaat. Je kunt Cd-kwaliteit (AIFF bestanden) draadloos overbrengen en niet zoals bij andere merken je bepreken tot gecomprimeerde bestanden (MP-3 enzo).

Thanx, dat wilde ik net weten! Zou zomaar kunnen dat ik morgen zo’n ding ga aanschaffen…

Bijdrager
    Sam Rijver

Ik ben erg blij met mijn apple tv, ik gebruik het vooral veel voor podcast en netflix.

Bijdrager
    wmaat

Hier inmiddels een 2e aangesloten. Eerste direct via Amazon gekocht toen die uitkwam in de UK, destijds voor 96 euro binnen. Sinds een week een 2e voor de slaapkamer. Gewoon laten meenemen uit de VS. Uit New York kwam het dan op 76 dollar euro inclusief tax. Communiceert met de Time Capsule in de meterkast.

Bufferprobleem ken ik wel, met name met de Mediaspeler van Firecore. Voor films die de kinderen (veel) gaan kijken, loont het de moeite om te converteren naar een m4v. Verder ken ik heel dat XMBC niet.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.