14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Josebo.

Advertenties in Hotmail

De laatste tijd heb ik vaak last van advertenties die in m’n beeld schieten, als ik een bericht in Hotmail wil lezen. Het is eigenlijk altijd een kleine banner, waarin reclame wordt gemaakt voor de Xbox 360. Maar wel ontzettend irritant. Is er iemand die dit probleem herkent en weet wat eraan gedaan kan worden? Ligt het misschien aan Safari? Vandaar het plaatsen van deze vraag in dit topic…

Bijdrager
    i93Jeffrey

Hotmail is Reclame
    Dat is altijd al geweest

Bijdrager
    Josebo.

Ja, maar zo erg als het nu is, is het nog nooit geweest. Dus daarom mijn vraag… omdat ik geen fatsoenlijk bericht meer kan lezen.

Bijdrager
    iJust

Misschien helpt deze? Heb geen Hotmail, dus kan niet kijken, maar het haalt een hoop andere irritante reclame weg!

http://safariadblock.sourceforge.net/

Bijdrager
    i93Jeffrey

Overgaan op: AOL, Yahoo, Google Mail, Mobile Me ?

Bijdrager
    Josebo.
    ”iJust”

Misschien helpt deze? Heb geen Hotmail, dus kan niet kijken, maar het haalt een hoop andere irritante reclame weg!

http://safariadblock.sourceforge.net/

Het lijkt niet te helpen, helaas!

”i93jeffrey”

Overgaan op: AOL, Yahoo, Google Mail, Mobile Me ?

Is geen optie. Ik gebruik hotmail al jaren lang zonder problemen. Vraag me af hoe het kan dat het dan nu wel ineens verkeerd loopt. Dat er alternatieven zijn, weet ik ook wel.

Bijdrager
    Marsman

Ik heb het ook. Ineens laadt het een enkel bannertje in plaats van de mail die je wil lezen. Maargoed. Ik kan er wel mee leven denk ik. Pijltje terug en de banner is weer weg.

Bijdrager
    trabant
    ”Josebo.”

Is geen optie. Ik gebruik hotmail al jaren lang zonder problemen.

En toen, op een kwade dag…

Bijdrager
    Statenweg

Precies. En dan kun je je onderschrift veranderen in: Eens Gmail, altijd Gmail.

Bijdrager
    Oppie

Tot op een kwade dag… ook GMail reuzebanners op zijn (niet jouw) mails zet.

Gratis bestaat niet!

Bijdrager
    fin

Koop je eigen domein, betaal een tientje per jaar en je bent van de reclame af. Geen gezeik meer en zeker geen boze verrassingen.

Bijdrager
    Josebo.

Uit jullie reacties begrijp ik dus dat er geen oplossingen zijn. Gewoon slikken, Google Mail nemen of een eigen domein kopen. Bedankt voor de hulp!:wink:

Bijdrager
    Oppie

Nog een optie: gebruik de -vaak uitgebreide- email mogelijkheden die je van je provider hebt gekregen. Daar betaal je voor en daar mag je dus ook een goed product van verwachten.

Bijdrager
    Josebo.

Het leuke is, dat ik die al gebruik. Ik gebruik hotmail alleen voor nieuwsbrieven en dat soort onzin.

Als ik nog even verder mag gaan met het onderwerp hotmail. Als ik via MSN Messenger for Mac naar mijn inbox wil, moet ik steeds mijn wachtwoord invoeren, terwijl dat wel gewoon is opgeslagen. Op de site van hotmail vraagt-ie dan steeds weer opnieuw om mijn antwoord, hij zegt dat mijn wachtwoord verkeerd is, terwijl dat helemaal niet het geval is. Is daar misschien iets aan te doen?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.