15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    giljom

Advertentie blokkeren in Safari

Hoe blokkeer ik alle advertentie,s met Safari

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    Shmoo
    Bijdrager
    giljom

Alvast bedankt voor uw snel antwoord, als ik het goed begrijp moet ik een programma Adblock downlauden via existentie,s , is dat juist , ik ben daar zo niet in thuis, graag uw antwoord

Bijdrager
    fred44nl

je kunt em gewoon downloaden.
    en als je er dan in Finder op klikt, dan gaat ie naar de extensies van Safari.

Bijdrager
    giljom

Ik heb het programma geïnstalleerd , is dat betalend voor het werkt , en hoeveel moet ik betalen

Bijdrager
    giljom

Sorry ik ben wat snel geweest, ik heb het gelezen, ik kan wat doneren, heel erg bedankt voor uw hulp

Bijdrager
    KR1275

Om de 1 of andere reden werken deze extensies niet lekker in Safari. Veel filmpjes beginnen nog steeds met reclame, zoals op Autoweek en Telegraaf.
    In Firefox en Chrome zie ik echt nooit meer reclame.
    Zo nu en dan kom ik al wel sites tegen die geblokkeerd zijn als je een adblocker hebt…

Bijdrager
    fred44nl

als de ene misschien niet goed werkt, dan neem je een andere:)

Bijdrager
    wouter57
    KR1275 op 10 februari 2016

Om de 1 of andere reden werken deze extensies niet lekker in Safari. Veel filmpjes beginnen nog steeds met reclame, zoals op Autoweek en Telegraaf.
    In Firefox en Chrome zie ik echt nooit meer reclame.
    Zo nu en dan kom ik al wel sites tegen die geblokkeerd zijn als je een adblocker hebt…

Installeer de Safari extensie KA-Block en je hebt geen reclame meer bij de video,s op de Telegraaf zelfs die gele balk met de mededeling dat je een Adblocker gebruikt is er niet meer. Let op KA-Block zal zich niet laten zien in de knoppenbalk.

Bijdrager
    GoeieDag

Thx Wouter; ga deze eens proberen.

Bijdrager
    giljom

Ik heb gisteren Adblocker ge├»nstalleerd , en wat betreft de reclame is dat ok, maar nu kan ik sommige site,s niet openen ” about.blank , ik werk met Safari, is daar iets aan te doen, zoja , dan hoor ik het graag

Bijdrager
    abbenhui

Je kunt in adblocker sites opgeven die te vertrouwen zijn; die laat hij dan ongemoeid.

Bijdrager
    giljom

Bedankt voor uw antwoord, waar kan ik dat juist ingeven, mijn engels is niet goed, of hoe kan ik Adblocker eventueel ongedaan maken, graag uw hulp

Bijdrager
    giljom

Ok het is in orde, ik heb het gevonden

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.