8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Nicolette

ADSL onder MacOS X.2

Ik heb een powerbook G4 met MacOS X.2 en probeer daar MxStream van kpn op te installeren. Bij installeren van SpeedTouchUSB krijg ik echter de foutmelding dan het post-installscript niet kan worden uitgevoerd of gelezen.
    Wie weet wat ik daar aan kan doen?

Bijdrager
    Torz

Bijdrager
    haneveld

Mijn probleem is net even anders.
    Na het installeren (in 10.2.2) van de (nieuwste) drivers van het Alcatel USB modem, zou mijn iMac DVSE onder “Netwerk” moeten zien dat er een nieuwe poort is gedetecteerd: nee dus:( !
    Heb al overal gesnuffeld op internet, maar tot nog toe . . .
    Wie heeft een tip voor mij:?:

Bijdrager
    Co

Heb je hem wel geinstalleerd voordat je de modem erin plugde? Dat werkte bij mij. Gewoon de installeren en opnieuw beginnnen, maar dan zonder de modem erin. Daarna opstarten met modem.

Bijdrager
    Amsterdam

Bizar…..heb een collega met X.2.3 en Planet-ADSL (USB). Heeft ook aldoor maar problemen. Ikzelf heb ethernetmodem. Nog nooit problemen mee gehad.

Kan jullie niet helpen maar veel succes en als ik wat hoor, dan laat ik het weten.

Bijdrager
    marchel

ik draai al een jaar zonder probleemen fast adsl met kpn
    alleen ik draai via een router en das nog een pc LINIX
    ik ben pas een jaar op mac bezig
    ik heb nog geen probleemen gehad

sorry dat ik je hier bij niet kan helpen

Bijdrager
    MacX

Bijdrager
    artimachead

Haal alle Alcatel software van je machine af en begin opnieuw en doe dat exact zoals xs4all dat laat zien op hun helpdesk.

adres: http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/basic/usb/macosx/configureren.html

Deze procedure heb ik bij een collega uitgevoerd en het werkt.

P.S. de volgende keer een ethernetmodem kopen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.