2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    BrechtDG

ADSL en AirPort Time Capsule

Hoe doen jullie het? Ik ben klant bij Proximus en heb momenteel dus een BBox3 met daaraan een AirPort Time Capsule gekoppeld. Ik heb AirPort voor zijn AC-netwerk, zijn automatische Time Capsule, vlotte communicatie tussen de iPhones, iPads, de Apple TV en de printer hier in huis.
    Nu bestaat mijn set-up uit de BBox3 met de ADSL-ingang, 2 van zijn uitgangen gaan naar de Proximus decoders voor de televisie, de derde uitgang gaat naar de AirPort. De WiFi-functie van de BBox3 staat uit, ik gebruik mijn AirPort voor het WiFi-netwerk en dit covert perfect het hele huis. Nu heb ik de indruk dat ik het vermogen van mijn AirPort niet ten volle kan benutten daar de ADSL-verbinding eerst doorheen mijn ‘trage’ BBox3 moet alvorens mijn AirPort te bereiken. Helaas heeft de AirPort geen ADSL-ingang en zit ik dus opgescheept met die mottige BBox3. Hoe ziet jullie set-up eruit?

Bijdrager
    GoeieDag

Je hebt uiteraard een ADSL modem nodig voordat je ‘m aan een router kan koppelen. De AirPort is een router, geen modem, of modem/router.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.