11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    freshface

Adriaan’s live stream webcam

Op http://mol.nu/webcam/ , kan je hem aan het werk zien.
    Maar mijn vraag is , hoe maak je eigenlijk zo iets ?

Gewoon de princiepe’s ?

Gaat dat met php ?

Bijdrager
    Fuji

ik heb die nog niet veel online gezien :?

Bijdrager
    tomfeys

Telkens ik er naar toe surf staat de webcam af :|

Bijdrager
    Deskman

Jullie lijken het wel om de postjes-teller te doen te zijn… De vraag was: hoe doe je zulks?

Met http://www.evological.com/evocam.html is het een fluitje van een paar centen.

Moderator
    Adriaan Mol

Klopt, normaal gesproken heb ik ‘m best veel aan… vandaag alleen toevallig niet.. morgen zal ik ‘m weer aan zetten.

Ik heb inderdaar EvoCam gebruikt, het truukje om te zien of mijn webcam aan of uit staat heb ik zelf gemaakt met PHP.

Bijdrager
    Martens

Wat voor webcam heb je eigenlijk, Adriaan? Zoiets wil ik zelf namelijk ook een keer proberen, met een live update pagina. ;]

Moderator
    Adriaan Mol

Ik heb een iSight. En EvoCam kan je om de zoveel tijd een nieuw plaatje laten uploaden, maar ik heb de ‘built-in’ live streaming optie gebruikt.

Bijdrager
    gretver

gretverdrr! kijk ik een keer op een webcam zie ik adriaan net in zijn neus pulken…

Bijdrager
    freshface

Is adriaan alleen te zien op mac ?

Op pc heb ik em nog nooit gezien ?

Moderator
    Adriaan Mol
    ”gretver”

gretverdrr! kijk ik een keer op een webcam zie ik adriaan net in zijn neus pulken…

Sja… dat doen we allemaal weleens;)

Bijdrager
    Ruben
    ”Adriaan
    ”gretver”

Sja… dat doen we allemaal weleens;)

Ik pulk ander nooit in jouw neus hoor… kan me ook niet voorstellen dat “iedereen” dat wel doet.:-P

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.