11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    florian1200

Adressen verwijderen uit tweedehands Ipod Nano 8GB

Op mijn rode tweedehands ipod Nano staan nog allemaal email-adressen van de vorige eigenaar.
    Hoe kan ik die eruithalen?

(ik zoek ook nog een oplader voor aan netstroom. Waar kan ik zoiets goedkoop krijgen?)

Alvast bedankt,
    Monica

Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon je nano herstellen in iTunes en schoon opnieuw beginnen.

Dan is alle rommel van de vorige eigenaar weg.

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Link verwijderd. De Huisregels van OMT zijn bij jou toch wel bekend….[/mod]

Bijdrager
    KarelWillem

Op de vraag waar ze goedkoop een adapter kan krijgen werd gewoon antwoord gegeven.

Als ik een link van de Mediamarkt had gegeven of van de Apple Store had je die ook niet verwijderd.

Bijdrager
    Yaris

Onbetaalde reclame is niet toegestaan op dit forum. Met reclame wordt bedoeld: promotie maken voor iets waar je zelf financieel of commercieel voordeel bij hebt.

Bijdrager
    florian1200

Dank Karel, heb de ink gewoon nog kunnen bekijken en hi jgata aangeschaft worden!;)

Maar helaas werkt de door jou aangekaarte techniek van herstellen niet.
    Dit heb ik zelf ook al geprobeerd, maar zonder resultaat.
    Er blijven email-adressen achter in de Ipod bij extra’s.:(

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    KarelWillem
    Yaris op 17 januari 2011

Onbetaalde reclame is niet toegestaan op dit forum. Met reclame wordt bedoeld: promotie maken voor iets waar je zelf financieel of commercieel voordeel bij hebt.

Ja, dat is natuurlijk onzin.
    Als een ander die link had geplaatst had het wel gemogen. Dat slaat natuurlijk ergens op.

Bijdrager
    Hansi2124

Hé KW, nou niet doen alsof je het niet begrijpt, hè.
    Sportief blijven!

Bijdrager
    KarelWillem

Ach weet je… het is best.

Maak het maar moeilijk, als het makkelijk kan toch?

Bijdrager
    Yaris

Zo absurd is die definitie van reclame niet, KarelWillem. Je kent het gezegde “Eigen lof stinkt”. Als je lovend over jezelf spreekt is dat niet netjes. Maar als anderen lovend over jou spreken is daar niets verkeerd mee. Hetzelfde is van toepassing op links naar commerciële websites.

Bijdrager
    florian1200

Ik vind het jammer dat hier zo over reclame maken gepraat wordt…
    Terwijl ik nog met het probleem zit:(
    Via herstel verwijderd ie keurig alle films en muziek … maar de emailadressen blijven zitten.
    Ik snap ook echt niet hoe dit kan of hoe de vorige eigenaar deze erin heeft gekregen…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.