2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

Adresboek vraagjes

Hallo allemaal,

Net als velen van jullie maak ik nu gebruik van iOS5 en iCloud. Mijn gehele adresboek staat nu op iCloud. Nu vraag ik mij de volgende twee dingen af:

– waarom zie ik in Adresboek gewoon een foto staan bij bepaalde contacten en op iCloud.com en op mijn iPhone niet? het zijn dan niet die generieke icoontjes, maar gewoon zwarte vlakken. ik heb het niet overal, maar wel bij een aantal contacten.

– hoe zorg ik ervoor dat wanneer ik een groep aanmaak en ik daar mensen heen sleep ik kan kiezen naar welk e-mailadres ik de mail stuur indien zij twee of meerdere e-mailadressen hebben (thuis, werk, andere)?

Moderator
    Strifer

Ik ben er inmiddels achter dat bij et ‘foto probleem’ kennelijk maar een deel van de foto wordt overgezet. Wellicht dat ’t en bug is of dat er iets is gewijzigd vanuit de resolutie. De enige manier waarop ik het nu goed krijg is door de foto opnieuw toe te voegen via iCloud.com. Als ik het via Adresboek doe op mijn Mac en het synced daarna is het nog niet goed. Alleen via iCloud.com. Iemand anders hier ook last van?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.