8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Zora la rousse

Adresboek voor 8.6 ???

Niet lachen, maar naast OS X gebruik ik mijn oude laptop ook nog. Vandaag ben ik aan de slag gegaan om deze op ADSL aan te sluiten, en dat lukt. Zelfs een update van Quicktime staat er op.

In OS X gebruik ik het adresboek, en daar wordt een backup van gemaakt. De adressen kan je ook bewaren als vCards, en ik vroeg mij af of er een programma voor Classic is dat deze adressen kan inlezen.
    Dan kan ik de adressen op m’n oude en nieuwe laptop gelijk houden.

Maar dit alles is maar een ideetje, geen idee of het kan.

Bijdrager
    ElectricCat

Hoi,

Vcards, was dat niet oorspronkelijk door Netscape ontwikkeld? Zo ja.. dan zou je bijna denken dat dat daar dus ook mee zou moeten werken.

Deze bijvoorbeeld: Address Office, werkt vanaf 8.1 en maakt melding van eCard / vCard compatibility.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macos/18392

Bijdrager
    dash

Beste,

Klopt als een bus, ik heb v cards in netscape voor 4.7 aangemaakt en die heb ik geinporteerd in os x.

Succes,

Eko

Bijdrager
    Zora la rousse

Zat ff te suffen, maar ik heb het programmaatje inmiddels gedownload.

Bijdrager
    angorawol
    ”Zora

Niet lachen, maar naast OS X gebruik ik mijn oude laptop ook nog. Vandaag ben ik aan de slag gegaan om deze op ADSL aan te sluiten, en dat lukt. Zelfs een update van Quicktime staat er op.

Beste Zora, wij lachen daar absoluut niet mee, ik vond MacOs 8.6 zeer snel en één van de beste en snelste besturingsystemen.

Bijdrager
    ElectricCat

Ik lach zelfs NOG minder dan angorawol, ik draai ook nog 8.6 op een oude machine, die kan 9 op zich wel aan, maar ik vind 8.6 beter, erg fijn OS.

Bijdrager
    Zora la rousse

Ik vond Systeem 9.# te weinig toegevoegde waarde hebben om op de Bondi Blue iBook te installeren. Systeem 8.6 draait heel stabiel, en heeft minder ruimte nodig dan Systeem 9.#. En dat is belangrijk met een 3 Gb HD. Opvallend was wel vanmiddag hoe snel deze kan internetten. Dat viel niet tegen. En voor de rest kan ik het leuke ding gewoon niet weg doen.

Bijdrager
    Zora la rousse

Ik blijf ff steken, Address Office vraagt naar de Plug-in Other.aop
    Kan iemand mij daar aan helpen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.