7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    dhamhuis

Adresboek synchroniseren niet meer

Sinds de laatste update naar 10.4.6 lukt het niet meer m’n adresboekgegevens te synchroniseren met .Mac.
    Ook de synchronisatie tussen Palm pda en adresboek mislukt (via Hotsync).

Welke pref-bestanden moet ik weggooien om de boel weer te laten draaien?

Dick

Bijdrager
    gerritze

ik heb hetzelfde probleem met m’n GSM sinds ik 10.4.6 heb. Wat te doen?

Bijdrager
    awi
    ”gerritze”

ik heb hetzelfde probleem met m’n GSM sinds ik 10.4.6 heb. Wat te doen?

misschien heb je hier wat aan http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=998021&highlight=#998021

Bijdrager
    hansenonline

als je had gelezen wat er stond bij de update, had je er geen last van gehad.
    je hebt nml een nieuwe isync gekregen en nu moet je opnieuw de instellingen van je mobiel aanpassen door een nieuwe isync hiervoor te installeren.

Bijdrager
    awi
    ”hansenonline”

als je had gelezen wat er stond bij de update, had je er geen last van gehad.
    je hebt nml een nieuwe isync gekregen en nu moet je opnieuw de instellingen van je mobiel aanpassen door een nieuwe isync hiervoor te installeren.

dan nog gaat het niet altijd goed, zoals bij mijn K700i, daarvoor de door mij gevonden oplossing, en die werkte in ieder geval voor mij

Bijdrager
    dhamhuis

Ik heb niet alleen gelezen wat er stond, ik heb ook aldus gehandeld.
    Desalniettemin . . . . . synchroniseren met Agenda-gegevens gaat goed. Synchroniseren met Adresboek gaat niet.
    Heeft niets te maken met welk type mobiele telefoon dan ook.
    Synchroniseren naar iPod, .Mac en Palm-PDA doet het niet meer.
    Dick

Bijdrager
    MacGyver

Ipod gaat prima, maar mijn 9300 heeft precies hetzelfde probleem sinds isync 2.2….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.