6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    boomkikker

Adresboek opent het ‘druk af’ menu van mijn printer?

Beste mensen,

Op Mijn vorige mac werkte het allemaal fantastisch maar op mijn nieuwe mac (Osx 10.5.5 en Adresboek 4.1.1) heb ik een probleempje:
    Ik wil graag labels printen van mijn adressen. Als ik via ‘Archief’ naar ‘Druk af’ ga kreeg ik normaal gesproken een venster waar je alles in kan stellen. Nu krijg ik alleen maar het standaard venstertje van mijn printer (Epson Stylus DX6000). Hier kan ik verder niets in veranderen (behalve een voorvertoning bekijken die alle adressen laat zien zoals ze op enveloppen geprint zouden worden).
    Hij opent dus het ‘druk af’ menu van mijn printer ipv Adresboek volgens mij.
    Wat kan ik hier aan doen?

Bedankt alvast!

Bijdrager
    sypie

Staat er naast het printermodel in dat venster ook een knopje met een driehoekje die naar beneden wijst? Zo ja, klik daar één keer op.

Bijdrager
    Pieterr

Adresetiketten afdrukken
    En inderdaad, zie de tip van Sypie. Op het driehoekje klikken doet een wereld opengaan…

Bijdrager
    sypie

Inderdaad Pieterrr, maar als je die mogelijkheden niet ziet omdat het afdrukvenster niet alle opties laat zien, dan ben je nog nergens natuurlijk… Maar wel een goede link.

Bijdrager
    Pieterr

Ik zat het net toe te voegen.:-)

Bijdrager
    boomkikker

Wat een grap!
    Dat driehoekje was me helemaal niet opgevallen.
    Dit was idd de bedoeling.
    Bedankt voor de snelle reacties!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.