3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    ZCase

Adresboek leeg

Alle contacten zijn ineens uit mijn adresboek verdwenen. Ze zijn overal weg, op de MacBook, op MobileMe en op de iPhone. De synchronisatie werkt vandaag kennelijk feilloos (wat lang niet altijd het geval is). Ik wil de contacten terughalen van een Time Machine back-up, maar weet niet welk bestand ik moet hebben. In de bibliotheek heb ik alleen de fotootjes kunnen vinden die bij de contacten waren opgeslagen. Iemand?

De contacten zijn overigens wel blijven staan in Outlook (2011), maar ik krijg ze niet meer gesynchroniseerd met adresboek. Verder is de importeerfunctie in adresboek nu uitgegrijsd en de optie contacten synchroniseren ontbreekt plots in de MobileMevoorkeuren en wordt ook niet meer getoond in ‘Mail, agenda’s en contacten’ in de systeemvoorkeuren (Lion).

Als eerste stap wil ik ze proberen terug te halen op de MacBook en daarna maar zien of ik het allemaal weer gesynchroniseerd krijg.

Moderator
    unSOUND

Je kunt als het goed is gewoon in Adresboek Time Machine raadplegen, dan kun je daar terug in de tijd tot je je contacten weer ziet. Dus gewoon adresboek openen, en dan Time Machine aanklikken in het Dock.

Bijdrager
    ZCase

Nooit geweten dat het ook op die manier werkt. Lokaal staat het nu weer goed. Ik heb goede hoop dat ik het ook wel weer synchroon krijg met andere devices. Hartelijk dank voor deze (gouden) tip.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.