7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Pivni Pes

Adresboek heeft wat eigenwijze trekjes

In mijn adresboek wil ik bij klanten en leverancier niets in de velden “voornaam” en
    “achternaam” hebben staan, alleen de bedrijfsnaam in het bedrijfsnaam veld.
    In het begin heb ik daar wel wat ingevuld gehad, maar achteraf wil ik die velden leeg hebben.
    Maar als ik sommige leeg maakt en en dag of wat later weer kijkt, dan is het betreffende veld
    weer gevuld met de verwijderde gegevens.
    Dit is best lastig, dit zie je ook terug in Mail.
    Is er iets mogelijk om dit permanent op te lossen?

Bijdrager
    iJoost

Na het aanpassen op de knop Wijzig drukken helpt.;-)

Bijdrager
    JorisG

Ik heb ook een probleempje:

In mijn Adresboek staan al mijn contacten enkel met hun voornaam omdat ik dit het makkelijkst en meest persoonlijk vind voor in mijn iPhone. Het probleem is, als ik via Mail een mail stuur naar iemand die in mijn Adresboek staat, komt automatisch zijn achternaam er bij in Adresboek. Voorbeeld: “John” staat in mijn Adresboek met het e-mailadres “[email protected]”. Als ik naar dat adres stuur, verandert “John” in mijn Adresboek automatisch naar “John Appleseed”.

Weet iemand een manier om dit te verhinderen? Manueel aanpassen na elke mail is nogal omslachtig

Bijdrager
    Pivni Pes
    ”iJoost”

Na het aanpassen op de knop Wijzig drukken helpt.;-)

Sorry voor mijn late reactie, ik ben sinds gisteren weer terug uit Tsjechiƫ.

Maar de knop “wijzig” aan klikken helpt maar even, na een paar dagen zet hij het er gewoon weer bij.

Bijdrager
    Pivni Pes

Hmm, ik ben bang dat niet echt veel mensen dit probleem bij de hand hebben gehad.
    Of eigenlijk gezegd is dat misschien beter, probleempjes met software zit niemand op te wachten.

De enige oplossing is de betreffende adressen op nieuw invoeren:|
    Het zullen er ongeveer 50 zijn, overleef ik ook wel weer:wink:

Bijdrager
    iJoost

Misschien helpt een keer exporteren, leeg maken en weer importeren?

Bijdrager
    Pivni Pes

Nee, dat helpt helaas ook niet.
    Toch blijft het een vreemd iets.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.