5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bambi

Adresboek freeze

Sinds OSX 10.3.8 wilde eerst Adresboek niet meer openen. Prefs weggegooid, start weer op maar bevriesd als ik een record wil editten. Met Disk Utility de volumebevoegdheden gechecked. Same problem Anyone? dank

Bijdrager
    MacMeijers

heeft een collega van mij ook een keer gehad. Werkelijk alles geprobeerd en niets lukte. Enige dat we nog konden bedenken was het hele OS opnieuw installeren. Ik hoop dat je een ander probleem hebt, maar ik ben bang……..

Bijdrager
    Oppie

Ho, ho, niet zo snel met dit soort ‘adviezen’!

Wat vaak de oorzaak van dit soort problemen is dat er is gerommeld met de systeem fonts. Ik geloof dat je in ieder geval Helvetica Neue actief moet hebben.

Bijdrager
    MacMeijers

Ja ja , maar ben toen wel weken bezig geweest met veel hulp van het forum en toch werd het niets. Ik had toen overigens de indruk dat er iets fout zat met iSync-Palmsoftware en Adresboek.

Bijdrager
    bambi

Gerommel met fonts is wel sterk af te raden. Heeft eerder bij mij een systemcrash veroorzakt. Laat alles lekker staan en niet aankomen zou ik zeggen. Wat betreft Adresboek kan het geval geweest zijn dat ie fonts miste na de insallatie, want ik installeer lieftst zo weinig mogelijk fonts. Die heb ik er later weer bijgegooid maar kan zijn dat daar de grap ligt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.