2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

[Adresboek] foto's van contacten gedragen zich raar

Hallo allemaal,

Nu het hele huis (mijn vriendin en ik; 2 iPhones en 2 MacBooks) over is naar OS X 10.7.2 en iOS5 ben ik mijn adresboek aan het bijwerken. Alles staat in iCloud en het synchroniseert. Op dit soort momenten neem ik de tijd om informatie aan te vullen, foto’s toe te voegen of foto’s te veranderen. Ik heb echter wel veel problemen met de foto’s bij contacten.

– Sommige foto’s zien er goed uit in adresboek, maar zijn verschoven naar een hoekje en zwaar ingezoomde op iCloud Adresboek en op mijn iPhone.
    – Sommige foto’s zijn gewoon verdwenen om vervolgens een paar uur later of dagen later weer te verschijnen
    – Sommige foto’s kan ik keer op keer opnieuw toevoegen in Adresboek, maar hij onthoudt ze maar even. Dan zijn ze daarna weer verdwenen. Soms klik ik op de knop om het opnieuw te proberen en dan staat de foto er ineens weer. Om vervolgens weer te verdwijnen.

Het lijkt soms wel alsof ie ze niet kan inladen. Dat zou ik op zich logisch kunnen vinden vanwege de grote drukte die wellicht nog een beetje drukt op de servers van Apple en iCloud (een foutmelding met een logisch bericht erin zou fijn zijn!), maar dat strookt weer niet dat alles van A tot en met H prima werkt. De problemen met de foto’s concentreren zich nu bij contacten bij de J.

Heeft iemand anders hier ook last van?

Bijdrager
    Mc Fountain

Ik heb er ook last van. Geen oplossing?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.