8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dennisje182

[Adresboek] Foto's contacten naar iPhone

Hey hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om de foto’s die bij mijn contacten staan in Adresboek, ook te syncen naar mijn iphone. Hij neemt de gegevens wel over, maar niet de fotootjes.

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    Yaris

Je bent in goed gezelschap. Volg het draadje Address Book Contact photos not syncing to iPhone op Apple Discussions. Daar staan al wat workarounds in die voor sommige mensen werken en er wordt nu nog steeds in gepost.

Bijdrager
    tarun

Ik heb zojuist deze oplossing toegevoegd:

Het sync raadsel is opgelost. Ik heb na overleg met de helpdesk van Mobile Me de volgende bestanden weggegooid:
    AddressBookMe.plist
    AddressBook-v22.abcddb
    AddressBook-v22~.abcddb
    Configuration.plist
    Toen opnieuw gesynct met Mobile Me en alle problemen waren opgelost.

Bijdrager
    dennisje182

Hm waar kan ik deze bestanden vinden? Ik heb trouwens niet het probleem met mobileme, het gaat om het gewoon syncen met usb

Bijdrager
    Yaris

Ook dan ben je in goed gezelschap: Apparent Bug: Adding photo to Contacts.

Het ziet ernaar uit dat het een bug is en dat je zal moeten wachten tot Apple er iets aan doet.

Bijdrager
    dennisje182

hm inderdaad, heb het nu als volgt opgelost: Contacten exporteren naar desktop. Contacten verwijderen uit Adresboek. iphone syncen. Contacten terug zetten in adresboek. Opnieuw syncen. De foto’s zijn nu ook overgezet, maar handig is anders….

Bijdrager
    tarun
    dennisje182 op 26 september 2010

Hm waar kan ik deze bestanden vinden? Ik heb trouwens niet het probleem met mobileme, het gaat om het gewoon syncen met usb

Je vindt die drie bestanden door in de Finder te zoeken met als optie [Systeembestanden] – [Inbegrepen]:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.