8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

adresbalk van Safari 5

Dag OMT-ers,

ik gebruik nu sinds een paar dagen Safari 5, werkt lekker snel. maar er is 1 ding waar ik mij aan stoor. bij de vorige versie hoefde ik alleen de eerste 2 letters van iphoneclub.nl in te typen, maar elke keer als ik dit nu doe, gaat hij naar onemorething.nl. Ik vind dit erg vervelend, want nu niet ik elke keer ”iphonec” intypen. en bij andere pagina’s is dit hetzelfde gaval. bij google springt ‘ie op google maps enzo.

is er een manier om dit uit te schakelen ?

Gr, Victor

Bijdrager
    Lexis

Ik heb precies hetzelfde!
    Echt, exact hetzelfde; ik heb er nog niks op gevonden. En ik vond het bloedirritant.
    Komt omdat OMT “iPhone” in de top heeft staan.
    Je kan wel bijv. ‘grootste’ intypen, en dan bij ‘gr’ al op enter drukken. “De grootste iPhone blog in de Benelux”, alleen ik vind dit te omslachtig.

Bijdrager
    RobinH

Niet dat ik weet. Maar zet hem anders zet je iPhoneclub en OMT in je bladwijzer-balk? :innocent:

Bijdrager
    The JM

Het is wachten totdat Apple een update uitbrengt en dat we kunnen instellen wat doorzocht moet worden. Tot nu is het makkelijkste om een spatie te typen voor de URL. “[spatie] iphone” vult nl. iphoneclub.nl aan.

Bijdrager
    Vodka

Apple wil niet dat je iphoneclub.nl bezoekt, omdat het er erg zuigende site is.

Moderator
    Strifer

als je er www. voor typt gaat het volgens mij wel goed.

Bijdrager
    JJmac

Na de www en ik typ dan alleen al de i en het staat er al.

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Heb hier ook last van. Typ nooit www, alleen het domein (bijv. iphoneclub.nl). Hiermee gaat het wel goed, maar als ik bijvoorbeeld de website van vbulletin wil bezoeken, dan zoekt ie door mijn geschiedenis naar andere vbulletin forums.

Ik kan die wel in de bladwijzer-werkbalk zetten, maar met al die websites die ik bezoek is die zo vol.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.