9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jebman

adobe updater verwijderen

Adobe Acrobat installer blijft dagelijks zeuren om een update. Dit programma, evenals Adobe Acrobat zelf, heb ik niet meer nodig. Het lukt mij maar niet om het te verwijderen.
    Na elke reboot verschijnt het weer. Ondanks verwijderen uit alle plekken in de bibliotheek, caches etc en leeg maken van de prullenbak.

Bijdrager
    nnsa

Waarom de Adobe Uninstaller niet gebruikt ?

Als dat niet meer mogelijk is, dan wordt dit een speurtocht op de HD. Bedenk dat er TWEE Applicationsupport bibliotheken bestaan van Adobe. Eén bij de gebruiker en één in de hoofd-directory op de HD. Kijk wel uit wat je doet, anders werkt er straks een ander Adobe programma niet meer, zonder opnieuw installeren.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Het is inderdaad een ellende, die updater, en het verwijderen is lastig.

Toch is het bij mij gelukt, het kan dus wel!

alleen weet ik helaas niet meer HOE precies.

Bijdrager
    McPim

nnsa op 11 januari 2020 om 16:25
    Waarom de Adobe Uninstaller niet gebruikt ?

Inderdaad.

Bijdrager
    jebman

begrepen dat die uninstaller voor de mac helemaal niet bestaat.

zal eens in de hoofddirectories gaan zoeken

Bijdrager
    nnsa

Je vermeld geen versie(s) van je Adobe Acrobat en Adobe Installer, dan kunnen we onderzoeken of daar geen uninstallers voor bestaan. Bij mij staat hij er gewoon.

Voorbeeld: (maar jij zal wel een andere versie hebben ?) en is het reader of professional etc.

https://helpx.adobe.com/acrobat/kb/uninstall-reinstall.html

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door nnsa.
    Bijdrager
    Blieper

Voor Acrobat staan ze in de map van Acrobat zelf die uninstallers;-)

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door Blieper.
    Bijdrager
    Shmoo

En die zal hij nu wel niet meer hebben ^

Programma’s die überhaupt een uninstaller.app vereisen om hun software fatsoenlijk op te ruimen – zodat je er later geen last meer van hebt zouden in een aparte belastingschaal moeten vallen. Zoiets als 81% belasting. Dit is duizendmaal erger dan virusscanners en opruim-software dat niet zoveel doet maar vooral een goed gevoel verkoopt.

Bijdrager
    jebman

laatste dagen geen last meer gehad van de updater. De gouden tip was van nnsa om ook in de hoofddirectors te verwijderen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.