6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

[Opgelost] Adobe PS CS3 Resource

Hallo,
    Ik heb een verzoek naar iemand die Adobe Photoshop CS3 Extended heeft (Voor de Mac).
    Kan iemand voor mij het bestand “Adobe Photoshop CS3.rsrc” uploaden? Het is ong. 6MB groot.
    Je kan ‘m vinden door naar je programma-map te gaan dan naar de map: Adobe Photoshop CS3 -> rechtermuisknop op “Adobe Photoshop CS3” en op “Toon pakketinhoud” klikken -> Contents -> Resources -> “Adobe Photoshop CS3.rsrc”. Het bestand staat bovenaan.

Alvast bedankt!
    Applezone

Bijdrager
    Ir.Bob

Dit staat toch ook gewoon op jouw CS3 installatie-CD? En anders op de backups die je (hopelijk?!) van je systeem maakt?

Inactief
    Anoniem

Ja, maar dan moet ik het opnieuw installeren. En het gaat maar om een bestandje, en in dat bestandje is één bestandje weg…
    En ik maak geen back-ups van mijn Mac.

Bijdrager
    Ir.Bob
    Applezone op 04 augustus 2010

En ik maak geen back-ups van mijn Mac.

Da’s dus dom zoals je nu ziet. En waarschijnlijk hoef ik je niet uit te leggen dat het makkelijk een goedkoop kan met TimeMachine?!

Moderator
    unSOUND

Bij mijn weten heeft Photoshop het door als je dat bestand van een andere machine gebruikt… En dan start hij niet door onder het mom dat het een illegale versie is… Ik denk dat een herinstallatie de betere optie is.

Inactief
    Anoniem

Maar ik heb ‘m alweer gevonden:D En ik weet ook wel dat back-ups maken handig is. Maar ik vind mijn bestanden wel op een andere manier terug.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.