30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    JapserP

Adobe Premiere Pro goedkoop

Hoi,

Ik hou niet zo van illegaal downloaden, maar ik ben wel een arme scholier. En Adobe Premiere Pro heb ik echt nodig voor het monteren van mijn video’s. Nu vraag ik me dus af: wie kent er een goedkoop en betrouwbaar adresjes voor het kopen van de software(officieel)?
    Alvast bedankt!

Gr,

Jasper

Moderator
    unSOUND
    JapserP op 11 augustus 2011

ik ben wel een arme scholier.

…met een Macbook Pro, een iPhone, een iPad en een iPod hifi… Arme studenten bestaan niet. Wel studenten met een verkeerd uitgavenpatroon.:lol:

Hoe dan ook, ik denk dat je eens op Surfspot moet gaan neuzen…

Bijdrager
    JapserP

Ja, het geld is nu dus ook op. :slant:

Moderator
    unSOUND

Prioriteiten stellen heet dat.:grin:

Bijdrager
    Racketeers

Als je bij Adobe aan kan tonen dat je student bent kan je het met 80% korting kopen, hoef je ook niet via surfspot.

Bijdrager
    Arthur345
    Racketeers op 11 augustus 2011

Als je bij Adobe aan kan tonen dat je student bent kan je het met 80% korting kopen, hoef je ook niet via surfspot.

80%? Dat is wel heel veel..

Bijdrager
    JapserP

Ja, ik weet niet of ik daarvoor in aanmerking kom. Ik zit nog in de 4e klas van het VMBO, ik zal als het schooljaar begint ook wel even kijken op slim.nl

Bijdrager
    Lubbert Kramer

Ja, ik weet niet of ik daarvoor in aanmerking kom. Ik zit nog in de 4e klas van het VMBO, ik zal als het schooljaar begint ook wel even kijken op slim.nl

Welke middelbare school verplicht je dan om adobe premiere pro te gebruiken? Waarvoor heb je perse adobe premiere pro nodig dan? iMovie kan volgens mij prima voldoen voor een filmpje voor school?

Bijdrager
    Racketeers

Arthur345

Suite 5.5 Master

http://comcol.nl/detail/74040.htm Student € 712
    http://comcol.nl/detail/73794.htm Normaal: € 3685

Lijkt me rond de 80% te liggen?

Bijdrager
    Lubbert Kramer

Arthur345