12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    houtappels

Adobe Photoshop CS 2 sluit (help)

Wie kan helpen? :cry:
    Ik heb een G5 met Mac Os 10.4.6 met Adobe CS 2 geinstalleerd. Echter als ik reeds opgeslagen werk vanuit photoshop opnieuw open knalt hij eruit. (het adobe photoshop pakket).

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Of beter gezegd wat ik mogelijk fout heb gedaan?

Bijdrager
    mvdenberg

Misschien CS2 even opnieuw installeren?
    Ik neem aan dat je opgeslagen werk op een andere pc/mac wel gewoon te openen is?

Bijdrager
    houtappels

Helaas, is dit op alle 4 de mac’s precies hetzelfde. Draaien allemaal CS2 met updates.

Bijdrager
    mvdenberg

Dus je hebt 4 macs, elk voorzien van een geupdate photoshop, en op iedere mac is het openen van een eerder aangemaakt bestand een probleem.

Is dit probleem altijd al voorgekomen in CS2? Of sindskort nadat CS2 is geupdate?
    Anders zou je op één mac CS2 er opnieuw op kunnen zetten (maar dan zonder de updates).

Bijdrager
    Marc Smiers

Gooi niet het voorkeurenbestand weg voordat je de activatie hebt overgedragen!
    Dat heb ik per abuis een keer gedaan. Dan kun je bellen voor een nieuwe activatiecode en dan moet je uitleggen wat je verkeerd hebt gedaan. Niet fijn :x

Activatie overdragen, alles deinstalleren en dan opnieuw installeren is misschien de enige oplossing.

Bijdrager
    houtappels

We hebben ongeveer 6 weken geleden, ale mac’s helemaal leeg gemaakt en opnieuw geinstalleerd met CS 2.0. Opnieuw installeren kan maar heeft natuurlijk niet de voorkeur …

Bijdrager
    mvdenberg

Ik denk dat je weinig keus hebt om CS2 te herinstalleren.
    Goede tip van Marc Smiers.
    Misschien dat Adobe zelf nog een oplossing heeft i.p.v. CS2 te herinstalleren?

Bijdrager
    profclimber

neeeeee wacht

dat is een bug in 10.4.6 had ik op me werk met 5 macs ook last van, gewoon updaten naart10.4.7 dan is het weg:D

Bijdrager
    houtappels

Ik ga direct aan de slag met updaten … Bedankt!

Bijdrager
    houtappels

Bedankt!

Mac Os bijgewerkt naar 10.4.7 en inderdaad probleem opgelost. Nog even 120 mb CS2 updates erachteraan en de boel is weer een stuk sneller.

Bijdrager
    Marc Smiers

Maf, had ik geen last van onder 10.4.6
    Maar gelukkig, scheelt een hoop gedoe.

Bijdrager
    profclimber

hahaah ok dan mooi dan is dat ook weer opgelost:D

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.