6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Veranijb

Adobe muse formulieren: invulvelden niet zichtbaar

Hallo allemaal,

Ik wil graag een formulier op mijn website zetten via Adobe Muse. Bij plaatsen krijg ik alleen de invulvelden niet te zien.
    In het formulier zelf (rechts) zie ik een tekentje bestaand uit een T met daarnaast een afbeelding.
    In de invulvelden staat dit tekentje ook, maar dan met een rood kruis erdoorheen. Waarschijnlijk heeft het niet tonen van de invulvelden bij voorvertoning en publicatie hiermee te maken. Wat betekent dit?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
    Groet, Vera

Bijdrager
    Veranijb

Bij ontwerpen:

Bij voorvertoning:

Bijdrager
    Veranijb

Voorvertoning:

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk moet je de formulieren nog stijlen, geef ze eens een kleurtje of actie – als je er in Adobe Muse op drukt kun je volgens mij elk veld bepaalde instellingen en stijlen geven.
    Denk dan aan het formulier dat grijs is wanneer niemand erop drukt, blauw is wanneer hij geskeletteerd is en rood wanneer het ingevulde item niet voldoet aan de voorwaarden.

Je hebt nu waarschijnlijk alleen formulieren in je pagina geplaatst maar deze hebben nog geen betekenis of acties.

Bijdrager
    Veranijb

Ik heb de tekstvelden grijs gemaakt, een rand eromheen gedaan en rond laten aflopen. Ik denk dat je dat bedoelt met stijlen?

Bijdrager
    Veranijb

Ik denk dat ik er zelf al achter ben! Het lettertype dat ik gebruikte was niet webveilig.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.