5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    bjorngra

Adobe Muse formulier vraag

Ik heb in Muse een reserveringsformulier gemaakt. Dit werkt prima. Echter in de e-mail die ik ontvang als het formulier ingevuld is, staat in het onderwerp achter de “formuliernaam” het woord “verzenden”. Ik kan in Muse niet vinden waar ik dit weg kan halen.

Verder staat als eerste in de mail: Nieuw formulier verzenden

Dit kan ik ook niet vinden. Waar haalt Muse dit vandaan? Iemand een idee?

Bijdrager
    Blieper

Hallo,
    Ik neem aan dat je uit het Widget venster het formulier gesleept hebt en op je site opmaak venster hebt gesleept.
    Deze is als groep op je scherm te zien maar als je één keer klikt op bv de verzenden knop zul je zien dat hij actief wordt. Dan ontstaat er rechtsboven in die knop een zwart driehoekje, als je daar op klikt kun je alles instellen van die verzend knop.

Voor wat betreft het woord ‘verzenden’ achter je formuliernaam, dat heb je wellicht ook ergens ingegeven…

Bijdrager
    Blieper

Je hebt een totale selectie:

En een deel van die selectie bv. de verzendknop met z’n eigen instellingen:

Bijdrager
    bjorngra

Hoi @blieper, bedankt voor het meedenken. Het probleem is dat als ik het ingevulde formulier ontvang. Ik vraag me af waar ik de geel gemarkeerde zaken aan kan passen in Muse.

1) Waar komt in het Onderwerp het woord verzenden vandaan? Reserveringsformulier Kerst 2014 is de naam van het formulier. Maar het woord verzenden had ik daar graag weg.

2) Hoe komt hij aan de titel Nieuw formulier verzenden?

Groet,
    Bjorn

Bijdrager
    bjorngra

UPDATE

Heb contact gehad met Adobe op de Chat. Er is nog geen optie om aanpassingen te doen aan de inhoud van het mailbericht dat Muse verzend, nadat een formulier ingevuld is.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.