8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Pivni Pes

Adobe licentie via Adobe of een wederverkoper.

Ik heb even op de site van Adobe zitten kijken naar een Adobe licentie.
    Via Adobe kost dit €70,- per maand en via een wederverkoper €50,- per maand.
    €20,- per maand is leuk geld om uit te sparen dacht ik zo, zeker als je meer licenties nodig hebt.

Is er een rede om de licentie niet via de wederverkoper af te nemen?
    Zitten daar aders onder het gras?

Bijdrager
    sam-105

ken je iemand als docent in het onderwijs? of ben je zelf werkzaam in het onderwijs? voor 17 euro per jaar kun je dan een volledige licentie krijgen via slim.nl

Bijdrager
    KarelWillem

17 euro per jaar?

11 euro per maand volgens mij?

Bijdrager
    sam-105

als je als medewerker inlogt krijg je de medewerkers prijs zoals je kunt lezen..
    ik heb hem voor 17 euro en het werkt helemaal

Bijdrager
    SvS

Dat zal vast niet voor ZZP’ers van toepassing zijn of mensen die niks te maken hebben met onderwijs. *jaloers* Ik wacht ook dè antwoord af.

Bijdrager
    sam-105

dat denk ik ook helaas.. licht er aan hoe je het wilt gaan gebruiken inderdaad, ga je er geld mee verdienen dan is het niet helemaal de bedoeling, gebruik je het alleen voor jezelf dan kan het volgensmij geen kwaad, heb deze licentie kunnen kopen via het account van mijn moeder, samen met office 2011 voor 16 euro. gebruik het allebei alleen voor school.

Bijdrager
    KarelWillem

Ah ja, sorry. Medewerkers krijgen een behoorlijk andere prijs inderdaad.

Je zou echter zeggen dat juist de studenten het geld heel hard nodig hebben, en die minder zouden moeten betalen.:)

Bijdrager
    sam-105

klopt.. ben ook heel benieuwd waar die prijzen vandaan komen. het zit wel gekoppeld aan de school waar je werkt. misschien hebben die al een bepaalde licentie die voor een kleine meerprijs extra licenties weg kunnen geven, of de school waar je werkt betaald de rest van de prijs of zo iets?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.