4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Mgaav

Adobe Illustrator werkt niet

Hoi,

Ik heb vandaag mijn mac harde schijf leeg gegooid en el capitan opnieuw geïnstalleerd omdat hij wat sloom was.
    Scheelt een hoop.

Echter,
    Ik ben dus mijn Adobe CC pakket aan het installeren, Indesign en photoshop werken prima maar Illustrator start ie niet.
    Nou heb ik al uren lopen googlen om te zien waar het aan lag en moest ik de preferences verwijderen maar het mooie is; dat documentje is nergens te vinden in de bibliotheek. (ook niet op zijn Nederlands ;-))
    Ik heb dus geen idee hoe ik mijn illustrator weer werkend krijg want ik heb hem hard nodig.

Thnx

Trouwens, ik kan ook mijn mail niet meer terug krijgen op mijn Apple Mail.
    Daar heb ik ook een topic over gemaakt

Mail toevoegen op Apple Mail

Moderator
    Night

Heb je de laatste versie van CC opnieuw gedownload?

>>>> Geef graag de complete foutmelding door <<<<

Probeer het volgende:

Can you try any one of the following two methods:

1) Disable the “Graphic Cards” driver using Device Manager and then launch AI CC. Once AI CC gets launched successfully you may enable the driver of the graphic card again. If this works then note that if you delete the AI preferences by chance then you have to perform this steps again.
    2) Update the “Graphic Cards” driver and then launch AI.

Ook kun je tijdens het opstarten van Illustrator de Preferences naar de defaultwaarden resetten door tijdens het opstarten van Illustrator de volgende toetsen tegelijk ingedrukt te houden: Option+Command+Shift

Verder kun je ook nog proberen om CC opnieuw te installeren. Allereerst moet je AI verwijderen. Dat doe je door eerst de App uninstaller te gebruiken (Applucations/Utulities/Adobe Installers/Uninstall Adobe Creative Cloud.app. Daarna herstart je je computer en download de Adobe CC Cleaner Tool (selecteer AI + de optie om de preferences te verwijderen). Nogmaals herstarten en daarna kun je de standaard installer gebruiken om AI CC opnieuw te installeren.

Bijdrager
    Mgaav

Hi Night,

Het is de CC 2015.
    Er komt geen echte foutmelding, hij start gewoon niet op. Crasht meteen als ik hem op wil starten.
    Ik kan dus ook niet de Option+Command+Shift uitvoeren omdat ie nog geen halve tel wil opstarten.

Ik heb hem al meerdere keren opnieuw geinstalleerd maar het wil niet werken.
    Ook met de Cleaner Tool kom ik niet verder, als ik op Illustrator de Cleaner Tool wil toepassen verwijderd hij heel Illustrator.
    Je geeft wel aan dat ik AI moet selecteren en dan de optie om prefences te veriwjderen, alleen weet ik niet hoe de optie is om prefences te verwijderen?
    Misschien kom ik er dan:-)

Bijdrager
    Mgaav

Kan iemand mij nog helpen?
    Als ik die Adobe cleaner gebruik verwijderd ie heel mijn illusttator

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.