7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MacbookTo

[opgelost] Adobe flash Player

Omdat ik iMovie HD 06 niet kwijt wilde heb ik nog het besturingssysteem 10.6.8 op de Mac Pro staan. Nu word ik helemaal gek van Adobe Flash Player. Elke keer krijg ik wel 5 schermen dat ik de update moet downloaden. Ik heb dat gedaan maar het besturingssysteem is te oud dus ‘uitpakken’ gaat niet. Maar ik blijf maar meldingen krijgen.¬† Bij Adobe reader ingeschakeld: Updates niet automatisch downloaden, maar elke dag toch tig meldingen. Het programma verwijderen brengt misschien problemen mee omdat ik het nieuwste programma niet kan downloaden i.v.m. verouderd besturingssysteem. Hoe kom ik van die meldingen af?

Bijdrager
    mowat

Heb je in Systeemvoorkeuren/flash player : ” nooit controleren op updates ” aangevinkt ?

Bijdrager
    sedikit

Je kunt hem eerst helemaal verwijderen, en daarna weer installeren. Afhankelijk van welke versie je zoekt:

http://www.oldversion.com/mac/

of

http://www.oldapps.com/mac/flash_player.php

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door sedikit.
    Bijdrager
    MacbookTo

Mowat en Sedikit, hartelijk dank voor jullie hulp. Volgens mijn weten had ik het programma helemaal niet op de mac staan. Het stond niet tussen de programma’s. Maar dus eens bij systeemvoorkeuren gekeken en inderdaad stond daar onderaan Flash Player en ….. updates installeren stond aangevinkt. Hartelijk dank. Ik hoop dat het probleem nu opgelost is. Dank, dank, dank.

Bijdrager
    MacbookTo

Helaas kan ik mijn bericht niet bewerken maar het probleem is definitief OPGELOST dankzij de reacties.

Bijdrager
    Hydræ

Ik zou willen adviseren om Flash Player er helemaal af te halen. Zeker de oudere versies zijn zo lek als een mandje. PDF-bestanden kun je ook onder Snow Leopard gewoon met Voorvertoning bekijken, dus de Adobe Reader lijkt eveneens overbodige luxe. Slechts een advies.

Bijdrager
    MacbookTo

Dank

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.